Friday, July 04, 2008

Cuti Sudah Berlalu.


Pukul 5.08PM akhirnya sampai juga aku di tempat belajar setelah sekian lama bercuti. tetapi tidak la lama sangat. Sebulan lebih je. tak cukup cuti..keja pun x sempat nak panaskan badan..ha3..
apakan daya. inilah kehidupan seorang yang masih berstatus pelajar.

Sebulan lebih bercuti tidak terasa. tambah lagi bekerja. Bekerja di stesen minyak Petronas pun ok ape. banyak juga pengalaman dan pengetahuan yang diperolehi. Tahu la juga sebanyak sedikit pasal keadaan kerja di syesen minyak petronas. Tapi apa yang hendak ditegaskan disini, AKU BUKANLAH PENYEBAB MINYAK NAIK HARGA..:) sekali sekala pelanggan yang datang mengusik,

ko la ni punya pasal minyak naik harga....
pastu dengan selamba aku menjawab..

bang, saya isi minyak moto sendiri pun kena bayar. bukan keja Petronas pekerja dapat minyak free.....:)
alahai..apakan nasib aku sebagai rakyat...nak marah kerajaan pun ada. kata 'mereka' minyak naik bulan Ogos.. tup tup.. x sampai seminggu lepas pengumuman minyak naik harga. dah la tu, bukannya naik 2 @ 3 sen, 78sen!!!..

nk wat camne.??..kerja tetap kerja. komitmen kena ada:)..

dah sebulan x main internet ni, gian lak rasanya...ha3.. kat umah tu bukan x de internet, tp lambat tahap cipan. menyakitkan hati aku je main internet kat umah... nnt la aku kerja aku pakai streamyx...

papepun.. kini aku boleh bermaharajalela...walaupun banyak web yang disekat oleh pentadbiran...ha3...

selamat kembali untuk diriku dan rakan seperjuangan........:)


Suka entri ini.?

1 comments:

' tErAzZaTaLe ' on July 19, 2008 at 1:23 AM said...

ko nk pakai streamyx??xpyh la..membazir je..tmnut penipu la..xbtl suma dia ckp..better go 4 jaring @ mITV

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted