Tuesday, July 22, 2008

Puteri Sarah (Aduh Saleha) n Bf


Tidak tahu la di luar sana ramai atau tidak yang kenal dengan puteri sarah ini. Tapi kalau mawi rasanya semuanya kenal. So untuk memperkenalkan siapa empunya diri, dia inilah yang melakonkan watak saleha yang akan bergandingan dengan mawi dalam Aduh Saleha.

Watak Saleha yang dibawa penuh dengan kesopanan dan lemah lembut. Itu lakonan..
kehidupan sebenar, INILAH YANG SEBENARNYA...

Kalau dah namanya artis, tidak kira la berlakon baik ke, jahat ke, hidup artis penuh dengan lakonan dan penipuan semata-mata. Mereka-mereka inilah yang merosakkan nama artis-artis yang lain. HIDUP ARTIS MALAYSIA....!!!

p/s:lepas ni nak tunggu gambarsiapa pula yang tersebar..hahaha






Suka entri ini.?

2 comments:

Anonymous said...

aritu aku jumpe minah ni ngn balak die yg dlm pic tu..men boling kat ou..lek je pki short yg mmg short, pastu pki spaghetti putih..grm je aku tgk..kalo kt luo leh pakai sket cmtu..agk2 kt umah ape yg die pki ekk?

Anonymous said...

kalau dah hidup xder pgngn agma cm2 lah jadinya....

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted