Thursday, October 23, 2008

Aksi Tayangan Perdana


Rasanya kebanyakan orang sudah mengetahui, apakah video clip 3gp yang terhangat masa kini.
tidak lain tidak bukan, aksi tayangan perdana dua orang budak sekolah di sebuah sekolah di Dungun, Terengganu.
Khabarnya sekolah tersebut sudah diserbu bahagaian pendidikan negeri tterengganu. Dan dua orang budak ini pun sudah menghilangkan diri.
Amat memalukan dan mendukacitakan apabila kes ini berlaku. semua yang terlibat malu, adik-beradik,ibu bapa apatah lagi. tempias juga terkena pada pihak sekolah,daerah pun malu..ish² apa nak jadi.







Aku juga ada melihat video klip ini. entah la, aku nak kata apa ntah. bengong pun ada. bodoh pun ada. dan padan muka pun ada. baru tahu betapa malunya. lagi² perempuan. dah la muka tersebar. kalau lelaki tu, walaupun orang tahu, tetapi tidak la tahu rupanya sebenarnya melainkan orang terdekat. yang perempuan.? banyak orang tahu. Adik, adik dah glamour sebenarnya tau..

Tetapi kalau ada time aku berperasaan baik, kasihan pula kat perempuan ni. dan betapa jahatnya pula lelaki tu. senang macam ni la, x tahu la jika anda setuju atau tidak. kedua-duanya pelajar ini memang bodoh dan bangang.

Bawah ni aku amik dari arkib kosmo.


KUALA TERENGGANU - Belum pun reda isu rakaman klip video aksi panas membabitkan pelajar, kes seumpama itu dikesan berlaku pula di sebuah sekolah di kawasan pedalaman di Dungun, di sini.

Klip video berjudul 'Tayangan Perdana' itu menggemparkan pelajar sekolah tersebut kerana melibatkan seorang pelajar perempuan yang selama ini dianggap berakhlak.

Paling mengejutkan, aksi ghairah itu dirakam oleh seorang remaja lelaki menggunakan telefon bimbit di dalam sebuah kelas kosong di sekolah itu.

Turut mendukacitakan, aksi tersebut berlaku dalam keadaan pelajar perempuan belasan tahun itu berpakaian sekolah lengkap dengan lencana.

Wartawan Kosmo! yang meneliti klip video itu mendapati ketika rakaman, kedengaran suara seorang remaja lelaki mengarahkan pelajar perempuan melakukan aksi-aksi ghairah.

Aksi panas yang baru mahu bermula itu bagaimanapun tidak berterusan apabila pelajar perempuan itu mengesahkan kepada pasangannya bahawa dia 'uzur'.

Seorang peneroka Felda yang hanya mahu dikenali sebagai Kasiman, 46, berkata, rakaman klip video lebih dua minit itu dipercayai dibuat baru-baru ini.

Bagaimanapun, katanya, klip video itu dipercayai beredar dan menjadi sebutan di kalangan orang ramai di tanah rancangan berkenaan kira-kira seminggu lalu.

"Klip itu kemudiannya dikatakan jatuh ke tangan peneroka Felda lalu tersebar dengan begitu pantas hingga dalam tempoh 24 jam saja ramai orang tahu.


Suka entri ini.?

3 comments:

Anonymous said...

hm...xtaula nak kate ap...
camnie ker umat akhir zaman...

Anonymous said...

kimak tol jual la pntat 2...

Anonymous said...

agak2 laaa...tayang gitu pn bknya dpt duit pun...
cita2 nk jd GRO kot..mangangg metoii

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted