Tuesday, November 18, 2008

Dada Artis Kita Mengganas Di Anugerah Skrin 2008


Sebenarnya aku hendak letak tajuk post ini ' jom tengok dada artis kita' tetapi takut disalahertikan pula..:). Tajuk atas tu kira dah ok la tu..:).

Walaupun anugerah ini sudah berlalu pada 7 Novermber lalu, kehangatannya masih terasa. Dari segi kehangatan berbicara pasal pengacara malam itu sehinggalah kepada senarai pemenang.
Tapi bukan itu yang ingin aku letakkan dalam post ini. kali ini ingin berkongsi kehangatan foto tayangan dada artis² yang ada dalam pc aku ini..:).

Biasalah, artis kena lah cantik² dan kalau yang jenis tu skit tu, kena la seksi², baru banyak mata yang tertarik padanya. dan semakin tinggilah peluang dia untuk dikenali sikit.:).

So kiranya sekarang ini aku mengenalkan mereka la ni. Tidak tahu la mereka ni suka atau tidak. tetapi suka kot. glamour tu..:)

inilah masalah kalau tak lihat cermin sebelum p anugerah.:)

ini dah umur berapa ek.?

yang ni, pakai bikini pun ok...ha²

sama je macam orang atas ini.

seksi dalam suci.

boleh la tahan.

baju cam burung merak, gaya pun kena. sepadan la..:)

lihat bajuku..cantikkan..

Gambar² lain artis masa anugerah skrin





















Suka entri ini.?

5 comments:

m.farizal.m on January 5, 2009 at 3:12 PM said...

Yam Yam~

ALAM on October 8, 2009 at 1:18 PM said...

BANGGA SANGANT LA TU PADAHAL NOTHING KEPALA HOTAK DIORANG NI MEMANG BIOL HANTAR KAT WORKSHOP PUN XBOLEH REPAIR AIHH GERAM+MARAH NI tapi sapalah aku ni cuma boleh menegur dihati kecil ni saja=(

unwanted on October 10, 2009 at 2:27 AM said...

biasalah, artis..
perangai sebenar lagi teruk aku rasa.:)

paichow87 on February 9, 2010 at 12:03 AM said...

hahaha.. diong nie ckp pasal agama terer gile beb..

Anonymous said...

malaysia kn da jd 1 trade mark br... xleh sket nk jage tepi kain sedra/i seislam..
koman2 kena kondem blik kt tibi scr live..ye x??

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted