Tuesday, January 13, 2009

Abang Zin Gay Yang Terlampau


Abang Zin Gay Yang Terlampau


Aku sebenarnya malas hendak post yang berkaitan golongan songsang ni. Tapi apa yang aku ingin nyatakan disini sangat jelas dan nyata.
Golongan ini sangat bodoh, bangang, tak de kepala hotak dan seanggkatan dengannya.
Mereka ini serupalah dengan kaum nabi Lut. Dan pengakhirannya mereka ini dibinasakan.

dan mesej yang jelas ditujukan kepada sesiapa yang diluar sana yang berasa dirinya gay atau seangkatan. Boleh pergi blah dengan dunia songsang yang dibuat sendiri.

Ingin aku petik dari akhbar metro hari ini, sudahlah tidak malu segan menayangkan diri.pastu siap promot lagi pula..Apalah dunia hari ini. lelaki lembut semakin bertambah. Gay pun semakin bertambah.

Apa yang perlu dilakukan inilah.:

1) Jika anda betul2 hendak mereka kembali ke pangkal jalan, berusahalah ke arah itu.

2) Jika anda tidak berniat untuk menolong mereka, PULAUKAN mereka. Tidak perlu belas kasihan.Belas kasihan andalah yang akan membawa kes ini semakin merebak.

Aku dengan secara terang dan nyatanya sangat membenci mereka ini. Kalau dari bahasa kasar aku, mereka ini boleh mampos dengan dunia mereka.dan jika ada pengunjung blog aku yang terdiri dari golongan ini, sila beredar dari blog ini dengan segera.

PULAUKAN GOLONGAN GAY DAN SEANGKATAN DENGANNYA...


Suka entri ini.?

17 comments:

Anonymous said...

bukan setakat gay..lesbian.pengkid..bisexual..berlambak2..bahkan ade antara dorg..tanpe segan silu menayangkan kisah cinta dorg kat khalayak umum..siap wat blog lagi..yg sayangnye..muke je ensem..tp gay..apela nak jadi dunia skang nie..huh!

six_6pm on January 14, 2009 at 7:15 AM said...

ishkhh,, apa kes le diorang tu...
budu n bengong...
harap2 diorang insaf??.

ghost_MaR on January 14, 2009 at 1:02 PM said...

qiamat hampir dekat ...
huhuh

Anonymous said...

Cara yg bagus adalah menghampiri dan menasihati mereka...bukan cara mengeluarkan kata2 kesat, cuba bayangkan kalu yg gay tu adik atau abag saudar sendiri???

Anonymous said...

betol2... aku sokong..

Anonymous said...

zaman skang bie ley pakai ke nasihat menasihati nie..zaman skang kite kena bertindak tegas..kalau setakat nasihat..masuk telinga kiri keluar telinga kanan je la..mimpi la dorg nak dgr..

Anonymous said...

tak tahu lah aku dgn dunia sekarang ni........apapa pun harap mereka berubahhh...

jeb on January 18, 2009 at 11:17 AM said...

banteras selalu tp dorg ni ttp ader...yg aku pelik kerajaan ni ikut mood jer...mgu ni citer gay,mgu dpn lesbian mgu lg satu yg selebihnyer....dorg ni ssh nak jejak or tangkap...yg senang bdk mat rempit gak yg sng tangkap hahaha...sian mat rempit haha!

Anonymous said...

barang pompuan skrg ni penuh berkuman kot.. kalau x pun ramai yg dah lunyai.. sbb tu yg hensem2 rela jadi gay dpd amik betina yg dah ditebuk tupai..

Anonymous said...

hey gi mampos same ko balik ar!! kalo laki str8 baik sgt nape ada antara diorang ngandungkan pmpuan n buang anak dgn sewenang-wenangnyer sampai bkar plak tu!!!! ko ingat aq prnah doa nak dilahirkan gay ke?! mmg jd gay ni dosa tp bg aq ia bukan pilihan, sejak aq kecik lagi aq dh bnafsu songsang tanpa paksaan atau pilihan aq sendiri..dh aq nak blah!!!!!!!!!!

tetamu.bi said...

hahahaha... woi puki mak lo! ko ingat ko boleh masuk syurga ker..? kirim salam.. ntah2 smyg pon tonggang langgang, nk hina2 org..nk caci2 org.. cermin dulu ar diri lo tu beb! nobody perfect hokey! ntah2 lo ni gay gak.. tp nk kaver punyer pasal, nk bg org x nmpk ko ni gay,ko kutuk2 warga gay ni..ko pk baik2..kat dunia ni, kalo bende tu yg paling ko benci,bende tu akan datang kat ko..who know,tetibe adik lelaki ko jd gay? kakak ko jd lesbian? atau mungkin jugak anak ko sendri yg jd gay..mende ni sejak lahir..aku pn x mintak jd mcm ni..dari kecik mmg aku suke kt lelaki..tp aku x lembut! diulangi aku tak lembut! make sure anak lo keras and str8! gudluck! hahahaah

Anonymous said...

kalo dipikirkan secara sudut ilmu agama dan logik...mesti ada sebab Allah jadikan golongan nih..kalo golongan ini tidak berguna..dah lama Allah matikan jer golongan nih..

p/s: jgn salahkan golongan nih jer...yg str8 pun berzina sama jer..dosa tetap dosa.. jgn halalkan plak golongan str8..

konon bangga x jadi gay. tapi peluk2 ngan awek..Allah suka ker?? pikir sendiri...

kalamrolin said...

well, terlalu ramai yang mengutuk golongan gay. kekadang aku kesian gak kat golongan ni sbb aku pernah buat tesis psl dia orang. ternyata apa yang berlaku disebabkan oleh kesan dari zaman silam dan mereka tidak nak pun jadi mcm ni. Pabila mereka cerita smpi ngangis pun ada. Bagaimanapun aku tk salahkan mereka sbb dulu aku mmg mengutuk mereka tapi aku tidak boleh berat sebelah dan aku dampingi mereka. At least bila aku ajak mereka sembahyang lama-lama dia org ikut dan boleh kurangkan aktiviti mereka. Tapi sayangnya masyarakat tidak pernah memaafkan mereka. Kalau difikirkan, kenapa perlu di dunia ini ada baik, ada jahat, ada gay, ada lesbian. bila aku renung balik, kalau semuanya baik, kenapa diwujudkan dunia ini dan neraka. adakah yang baik semua masuk ke syurga. Yang penting kalau kita bersifat jujur, dan ikhlas mesti tuhan lebih menyayangi kita. Tapi yang mengutuk tu aku rasa mungkin mereka tak benar-benar ikhlas dan boleh membawa kemudaratan kepada dunia sebab kalau nak ikutkan nabi muhammad tidak pernah mengelurkan kata-kata hina pada orang lain. Jadi sebagai umat di muka bumi ini marilah kita sesama membangunkan bangsa kita sendiri jgn la nak menghukum sahaja. bantu lah golongan ini supaya mereka akan rasa lebih tenteram hidup dan bakal kembali ke pangkal jalan. Amin

BLOG JUTAWAN DARI RUMAH on December 25, 2010 at 4:56 PM said...

Betul kata kalamrolin, apapun didikan agama perlu diterapkan oleh ibu bapa terhadap anak-anak mereka sejak dari kecil agar mereka terhindar daripada benda-benda tak elok ini:)

Anonymous said...

jgn salhkan golongan gay ngan lesbian. kalau korg di tempat mereka korg tau la sendiri. dari kecik mereka songsong. benci, menindas dan marah bukan penyelesaian.sokong kalamrolin. semoga dorg balek ke pangkal jalan. amin. (doa merupakan salah satu bantuan yg terbaik)

Shahril Edie on November 25, 2012 at 6:26 PM said...

Aku cara kau yang tak berat sebelah. Tengok mcm aku belagak seperti lelaki sejati tapi sekarang dah jadi gay. Lelaki sejati yang rogol aku seramai 17 orang dan aku sorang ketika itu. Kalau ada yang sudi ajar aku sebayang pasti aku nak belajar sebayang. Ni yang aku jumpa semua kawan atau bf aku cuma nak sex je.... Mana yang sudi ajar aku agama dan sebayang blh call bf aku 0123306603 atau call aku 0124777056

Anonymous said...

aku asal pun bukan gay.ni semua angkara senior aku waktu mula mula masuk asrama.dah badan kecik kurus,aku dibuli mcm budak bodoh.adake patut zip seluar aku dilondehkan ,lepas tu suroh aku menari gelek...diorang ketawa sambil tepuk meja bila tengok pusat aku tersembul...tak lama lepas peristiwa tu adalah 2 senior paksa aku masuk bilik diorang dan liwat aku dengan paksa...dah selalu kena,lama lama jadi seronok..yang peliknya sorang senior tu hisap pusat aku sampai lebam..syok katanya tapi aku yg perit.


Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted