Sunday, January 11, 2009

Aksi Budak Sekolah


Budak sekolah.. Mungkin sudah hampir reda kes mereka, atau semakin hangat.? Perkiraan aku, semakin reda, tetapi masih lagi berlaku dan ingin diketahui ramai..

Sebut sahaja aksi budak sekolah, semestinya terbayang dipikiran perkara yang salah dilakukan oleh mereka yang bergelar budak sekolah. betul bukan.?

So, untuk kali ini dan juga apa yang aku katakan budak melayu semakin teruk, dan semestinya perlakuan yang tidak elok, anda lihat dan pikirkanlah sendiri..

Wah, rajinnya adik ini belajar. Lihatlah persekitaran mereka seperti di air terjun.
kelas tuisyen kot.
skodeng aksi budak sekolah

Dah letih belajar, rehat kat bahu la sekejap.
skodeng aksi budak sekolah

Ah, tak best la rehat kat bahu. peluk la sikit..
skodeng aksi budak sekolah

Meh, abang peluk pula. Eh, ada orang tengok ke.?.
adik hendak tahu ada orang tengok tak.? Baca bawah lagi dik.
skodeng aksi budak sekolah

Ye adik, memang ada orang tengok. Tapi bukan sebelah sana. Sebelah sini la dik. Ini pun abang tengah tengok adik walaupun perkara yang adik buat sudah berlalu.

--------------------------
Terpikir aku, cikgu dan kawan² dorang tahu tak ek.?
--------------------------


Suka entri ini.?

8 comments:

' tErAzZaTaLe ' on February 16, 2009 at 4:29 PM said...

yg aku tau dpt cerita da..sape aku xmau tau..hahaha

ahlilelap on February 14, 2010 at 10:04 PM said...

tecabut songkok..ha ha ha

ann said...

cam sial tol dak sekolah skg nie..makbpak pnat crik duit,dowg wat cmnie plak!!mmg tak bersyukur!!!

nabila on March 16, 2010 at 12:34 AM said...

btul3...mmg diorg x bersyukur...haih..
ha, padan muka org da nmpak...nk buat xpikir dulu..
klu aku jd mak bapak diorg,,da lama da aku rotan cukup2..
hahahaha
harap je pmpuan pkai tudung,,yg lelaki pkai songkok..x guna la...

Anonymous said...

tak otak
macam orang bodoh

Anonymous said...

nti terlajak bru menyesal

Anonymous said...

baru best la :D

Anonymous said...

mana video?

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted