Friday, January 30, 2009

Atilia - Mahu Meletup..


Aku malas tulis banyak-banyak pasal artis ini. Kononnya mahu meletup.

atilia
Ini aku amik dari bharian.

Atilia cari formula terbaik pada 2009 jana kerjaya muzik yang sudah menjadi darah dagingnya sejak sekian lama

MENYEDARI album perdananya, Sangkar, kurang mendapat perhatian berikutan ketiadaan lagu yang kononnya mesra radio, penyanyi Atilia Haron berusaha memastikan percubaan kedua akan lebih berjaya dalam memperkenalkan dirinya sebagai seorang daripada artis disegani di tanah air.

atilia


So ini cadangan aku kalau mahu lagi meletup..
1- Pakai bikini sahaja tidak kira dalam album, sesi fotografi atau buat persembahan..
2- Sekali sekala buat-buat coli terlondeh ke. baru menarik perhatian..
3- kalau cadangan aku tidak menjadi aku tidak jamin...hahaha

p/s: artis kita semakin seksi. orang biasa pun apa kurangnya kan.? Tetapi kebanyakannya beragama Islam kan.?


Suka entri ini.?

1 comments:

iEDa on February 1, 2009 at 10:25 AM said...

ala..bukan lawa pung dia ni..nyanyi pung tak sedap huhuhu

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted