Tuesday, January 06, 2009

Fesyen Ikat Tali Kasut (Part I)


Ok la, cam ni, tadi aku baru beli kasut 'baru'. Hendak kata baru sepenuhnya tu tidakla juga sebab aku beli dari bundle. Suka pula aku kasut kat bundle. Bukan apa, bolehlah guna untuk pergi kuliah atau jalan-jalan. :).
Eh, apa aku tetiba cakap pasal kasut ini. gembira ada kasut 'baru' kot. Tidak perlu la post gambar kasut'baru' aku tu..ha3.

Untuk entri kali ini, tahukah anda bahawasanya terdapat pelbagai cara ikat tali kasut yang tidak terpikir oleh anda sebelum ini.? Jom kita lihat jenis-jenisnya. Mana la tahu anda boleh aplikasikannya nanti.:).















amacam.? boleh tahan tak gaya ikat tali kasut tersebut.? untuk part II,
coming soon...:)


Suka entri ini.?

2 comments:

ghost_MaR on January 6, 2009 at 11:17 AM said...

ak pndi ikat tali kasut fesyen ketupat ... kehkehkeh

best gak posting yg nih ...

m.farizal.m on January 6, 2009 at 6:04 PM said...

Best2..tenkiu

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted