Wednesday, January 28, 2009

Google : Jackson Pollock


Sebenarnya. aku pun tidak pasti kenapa aku taip tajuk post seperti diatas.:).
Tetapi Jackson Pollock adalah nama seseorang. aku tidak begitu pasti kenapa nama itu begitu istimewa dari mata pakcik Google ni. Dia ini boleh dikatakan sebagai painter kot.:)Jom kita tengok muka depan google yang aku pun tidak nampak sangat perkataan 'Google'..:)

Paul Jackson Pollock


Sejarah hidup dan maklumat beliau anda boleh tengok disini.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jackson_Pollock

Ini merupakan antara hasil karya beliau.
Paul Jackson Pollock
Paul Jackson Pollock


Apa yang menarik?
Cuba anda lalukan cursor anda bawah ini sambil klik tetikus anda..:)
kalau anda mahukan yang asal, klik sini.


Manarik bukan.?
Anda sudah menjadi seorang painter..:)

p/s: Sehingga sekarang aku tidak tahu kenapa Google berminat sangat dengan dia ni. Ada sesiapa yang boleh bagitahu aku tak..?.:)


Suka entri ini.?

2 comments:

Anonymous said...

cantik la aku lukis...betul saya dah jd pelukis...bole jual ke lukisan aku ni...hahahaha

Anonymous said...

dierni hero kpada seni barat moden...y dier wat nie namanya total abstraks.

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted