Monday, January 12, 2009

Gothic Women Festival


Kalau anda sudah lihat betapa buruk dan hodoh gothic di Malaysia, Gothic Malaysia,
apa kata anda lihat dan perhatikan pula gothic di luar negara. Mungkin ada juga yang ok, dan ada juga yang lagi hodoh dan buruk yang mengalahkan kita. ialah, kita sentiasa kalah dari segi baik atau buruk. Kita dalam golong sederhana kot..:)

Jom kita tengok aksi dan rupa gothic dari luar..:)


Ini boleh dikatakan paling lawa juga la..:)
Gothic Women Festival

ini pun ok.
Gothic Women Festival

kalau jalan dalam kumpulan beginilah gayanya.
Gothic Women Festival


Ini pula kategori buruk, hodoh dan tak sedar diri..

Gothic Women Festival

Gothic Women Festival

Gothic blue style
Gothic Women Festival

Tak tahu fesyen apa..:)
Gothic Women Festival

Gothic Women Festival

Ini undertaker versi perempuan
Gothic Women Festival

Ok gak style ni.:)
Gothic Women Festival

Ini cam ratu gothic la.
Gothic Women Festival

ini gothic versi pink panther
Gothic Women Festival


Yang sebelah kanan tak boleh blah..ha3.
Gothic Women Festival

Mata yang ni agak menakutkan..:)
Gothic Women Festival

Gaya santai..
Gothic Women Festival


GAYA PILIHAN
PALING SEMPOI, PALING BANGANG, PALING PELIK,

This award goes to.......

Gothic Women Festival


Suka entri ini.?

2 comments:

Anonymous said...

tak salah bergothic..maksud aku dari segi fesyen..asalkan tak melampau macam gambar atas ni...gothic ni setahu aku temanya hitam putih kan...kalo nak bergothic secara sopan dan manis dipandang...pakai je lah baju kurung hitam putih ke...gothic ape..hahaha...gurau jee...

Anonymous said...

Goth - Bangsa jerman timur zaman medieval
Gothic Era - zaman medieval di europe, terutamanya di jerman
Gothic Design - Design zaman medieval jerman
Gothic Fesyen - Fesyen zaman medieval jerman
Gothic music - classical music zaman medieval jerman, main instrument pipe organ (bunyi cam hantu gitu
Gothic metal - muzik metal yg dipengaruhi oleh tema dan muzik zaman medieval german

so Gothic bukan la merujuk kepada sesuatu yg buruk ataupun darksite (evil, syaitan...) Gothic itu sendiri merujuk kepada kaum jerman timur zaman dulu, cuma mereka ni berketurunan barbarian yg terkenal dengan keganasan.....

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted