Friday, January 16, 2009

Identiti Perempuan Bersama Cico + FDR


Jika sebelum ini ditunjukkan gambar cico tanpa diberitahu siapakah perempuan yang bersamanya,tetapi, seperti yan dijanjikan, kali ini anda akan tahu.:)

Masih ingatkah lagi anda pada gambar ini.?

Gambar cico bersosial

Jika tidak, rujuk disini.Gambar Cico Bersosial ketika Isteri Sarat Mengandung

Jika ya dan anda ingin tahu siapakah perempuan itu...
.
.
Dengan ini,
mempersembahkan,
Bakal finalis dewi REMAJA..
Noordina Hanoom Ahmad Zali..
perempuan bersama cico

So, harap semuanya jelas, Dia adalah antara 20 finalis dewi Remaja. (Apa.? biar betul) Betul la tu..:)

Apa.? anda ingin lihat lagi 20 bakal finalis dewi REMAJA.?
ok. ok. sabar.. nak tunjuk la ni..:) Kira tolong promot dorang la ni..:)

Finalis dewi REMAJA
Finalis dewi REMAJA

Finalis dewi REMAJA



Finalis dewi REMAJA

p/s: ada yang ok, dan ada yang terang2 tak ok langsung. Hendak kata tidak sedar diri tidak tahuu la. Tapi seperti biasalah. tidak boleh komen lebih-lebih. kita kan ramai yang berjiwa sensitif...:)


Jika anda ingin maklumat lanjut mengenai finalis dan cara undi mereka( Jika ada yang hendak undi la), boleh rujuk disini.

finalis dewi remaja


Suka entri ini.?

8 comments:

Anonymous said...

xde sorg pown yg cun mcm almy nadia..annahita..scha..aleeza kassim.sume ancos..cume 2 3 org je yg ley tahan..

Anonymous said...

Hodoh gilerrr.! klu lwo pun,ade r sepam dua tu.. lain2 hancusss! nmpk sgt x de modal r nk cri org cun2.. hu3

LiLacFlA on January 16, 2009 at 6:38 PM said...

eheh ko edit yerr gambo2 ni.. bukanlah aku nak mengata makhluk ciptaan Allah yang cantik2 belaka ni.. tapi ... (sambungla sindri)

unwanted on January 16, 2009 at 8:03 PM said...

x kn lah aku nk edit. klu x percaya tgk kat laman dwi remaja tu...ha3.

aku pun x tahu la cam ne boleh terlepas dorg ni...ha3..

alkisah on January 17, 2009 at 2:01 PM said...

Nak kata lbh2 kan takut x kena pulak, tapi peserta tu sendiri agak2 la nak masuk pertandingan ni pun..bak kata XPDC-ukuran baju badan sendiri kita tepuk dada ini..hadoiila..

LiLacFlA on January 18, 2009 at 9:25 PM said...

aku rasa gambo2 tu x fotogedik kot.. maybe real life comei lote..
x pon nanti dorang groom a bagi cun melecun.

Anonymous said...

aku rase dak 2 cam junior aku mase kat melaka dulu..ayok....

unwanted on January 29, 2009 at 5:59 PM said...

junior ko.. wat mari la byk lagi gambar dia klu ada...ha3.
nsib baik yang tersenara tiada dalam list senior or junior aku..ha3

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted