Wednesday, January 28, 2009

Kepala Babi di Surau UM


Sebenarnya aku malas hendak post berkaitan kes ini. Nanti ada yang kata ini dah lepas. Pilihanraya UM pun dah lepas. Yang menang pun dah tahu.
gambar kepala babi di surau um
Tetapi aku tidak tahu la kenapa. tiba-tiba aku rasa geram pula pada sesiapa sahaja yang letak kepala babi tu.
babi betul punya manusia. Letak kepala babi kat dalam surau dan berlapitkan bendera PAS.
gambar kepala babi di surau umgambar kepala babi di surau umgambar kepala babi di surau um
Aku tidak tahu la apa motif sebenarnya. tapi nampak sangat macam cuba nak menaikkan lagi kemarahan umat Islam. tidak dapat dipastikan pihak mana yang melakukan perbuatan ini. Tidak boleh juga menuduh sesiapa. tiada bukti kukuh.Tiada cctv.

Tetapi yang aku bengang ada yang sanggup letak kepala babi dalam surau..
kalau ikut perasaan biar tembak sampai mati je siapa yang buat tu..
Kalau tak pun yang letak kepala babi tu, dorang jadi babi lagi bagus...

kalau korang hendak baca yang penuh, sila rujuk kat sini.
Kepala babi diletak di surau UM

---------------
Adakah anda sedar agama Islam sedang diperlekehkan sekarang.? Bukan sahaja di Malaysia, malah di dunia.!!
---------------


Suka entri ini.?

3 comments:

5rux on August 11, 2009 at 12:59 PM said...

kurang ajar nye...tmpt suci dicemarkn dgn babi!
mmg perangai babi la makhluk yg letak bendu tu kt surau..

Anonymous said...

HMM..KALAU KITA TENGOK TULISAN YANG TERTULIS TU..IM SURE ORG YG TULIS ADALAH GOLONGAN BERSEKOLAH BUKAN SEKOLAH CINA ATAU INDIA.HALUSI CARA IANYA DITULIS..U MIGHT LATER UNDERSTAND SIAPA YG TULIS..SESUNGGUHYNA POLITIS IS DIRTY..PIKIR PIKIRKAN..

The Content Of Islam on March 26, 2011 at 10:41 PM said...

semoga sesiapa yang meletakkannya di hina oleh ALLAH di dunia dan di akhirat....
org mcm nie sukar hendak mendapat hidayah.....

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted