Saturday, January 24, 2009

Lagu Negaraku Paling Metal


Anda biasa bukan dengan lagu Negaraku.? Dari sekolah rendah, sekolah menengah sehinggalah ke upacara rasmi. Mesti ada lagu Negaraku.Kalau disuruh menyanyi sekarang pun rasanya tiada msalah. Tapi itu kalau dalam irama yang biasa.

lirik lagu negaraku


Tetapi, pernahkah anda dengar lagu Negaraku versi metal.?.:)

Yang kita selalu dengar adalah seperti berikut.


Yang kita jarang dengar dan mungkin tidak pernah dengar langsung adalah seperti berikut..


Ok, anda belum pernah dengar bukan.?.:)
Lebih best atau kurang dari yang asal.?
Aku rasa cam berjiwa tentera pula tiba-tiba ni..:)

Kalau hendak download kat sini.

DOWNLOAD NOW



Penting.:

-Tujuan aku post pasal lagu Negaraku bukanlah bermaksud aku berniat untuk mempermainkan lagu Negaraku.Tujuan aku post kat sini adalah untuk menunjukkan lagu Negaraku versi metal ini WUJUD dan aku ingin berkongsi dengan orang ramai. Selain itu, aku tidak tahu siapakah yang mengubahnya menjadi metal...

-Semoga Negaraku Malaysia terus gemilang.


Suka entri ini.?

5 comments:

ipohrockvtec on January 24, 2009 at 2:12 PM said...

xde la metal pun... cuma dorg wat versi dlm jamming...
aku pn biasa jamming lagu ni bila intro sebagai tanda hormat ktorg kt negara.... klu nk sentimental.. kena guna piano... tp aku x pndai men piano...so, gn gitar n drum pn x de mslh rsnya... janji lirik jangan diubah2kan...

unwanted on January 24, 2009 at 3:44 PM said...

aku tak tahu sgt pasal jamming ni.
bukan x tahu sgt, x tahu langsung..:).kod gitar apatah lagi..:)

aku said...

aku dh lme dengar lagu ni,dri thun lpas lagi..tpi yang unwanted upload tu bkan full song,die ade bunyi drum first tu :)

unwanted on January 24, 2009 at 5:17 PM said...

ada yg lain ke.?
bg la kat aku.
leh aku letak kat post tu nnt..:)

aku said...

tak r..lagu die sme ngan yang unwanted upload tu,tpi yang unwanted upload tu bkan full song,die ade intro lagi

kalau unwanted nak full song tu,aku cme bleh bgi dri email yahoo jer lain2 aku tak tau hehehe

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted