Wednesday, January 21, 2009

Lelaki Hensem VS Lelaki Tak Hensem


Kalau sebelum ini kita baca apa lelaki akan kata kalau situasi melibatkan perempuan cantik vc perempuan tak cantik, Kali ini, kita baca pula apa yang perempuan akan kata kalau dalam situasa yang melibatkan lelaki hensem dan lelaki tak hensem.

Tidak semua perkara di bawah ini adalah benar, tetapi cukuplah sekadar untuk bahan bacaan dan mungkin juga sedikit ilmu kehidupan yang berguna..:).


Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap:: woow, cool giler...

kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect

kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!

kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...

kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..

kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknyameliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang

kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam

kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar

kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen

kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....

kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on

kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?heheheheh.


--------------------------------
Dapatkah anda membuat kesimpulan dari apa yang anda baca.? Aku rasa la. Dunia ini memang tidak adil kepada perempuan tak cantik dan lelaki tak hensem. Itu secara kasarla.. Aku ini tergolong dalam kategori mana ek.. Sederhana kot..ha3..
---------------------------------


Suka entri ini.?

3 comments:

me.peel said...

hensem d hatiku..
eceh!

smile said...

x ad org bgs lam dnia ni...
cntk or x cntk n hnsom or x hnsm ad klbhan...
so jgn ckp kat org len..
tgk diri dlu..
smile sllu...

Dek'ya on December 22, 2010 at 1:37 PM said...

btol 2...hehe..rupe x pnting..yg pnting ati..

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted