Saturday, January 03, 2009

Penyampai Berita: Farahrizan Abdul Razak sah positif dadah


Rasanya ramai sudah tahu bahawa ada palakon sambilan dan penyampai berita wanita yang ditahan dalam serbuan pesta sex dan dadah yang diadakan menjelang tahun baru. Ramai yang tertanya2 juga siapakan penyampai berita tersebut.

Jom baca keratan berita

KUALA LUMPUR: Polis mengesahkan penyampai berita sebuah stesen televisyen swasta dan pelakon wanita sambilan yang ditahan dalam pesta sambutan tahun baru di sebuah hotel di Jalan P Ramlee, di sini, awal pagi kelmarin, positif dadah.

Difahamkan, personaliti televisyen itu, Farahrizan Abdul Razak, 23, serta pelakon sambilan terbabit positif dadah Ecstasy serta ketamin.

HENDAK LIHAT GAMBARNYA.?Jom kita lihat. tidak perlu bersembunyi lagi..ha3.
Farahrizan Abdul RazakGambar kredit to forum cari

Diberitakan penyampai berita ini akan melangsungkan perkahwinan pada minggu hadapan. Tapi itu mungkin kira latihan sebelum dia kahwin kot..ha3. Kalau bakal suami tidak terlibat, nasihat aku tinggalkan je bakal isteri ko ni. Cari yang lain lagi elok perangainya kecuali bakal suami pun satu kepala...:)

Farahrizan Abdul Razak

Hendak tahu apa yang jadi agak pelik dan kelakar.? Baca ini.

Menurut sumber, ketika serbuan tiga pasangan didapati berada di atas katil, manakala selebihnya sedang berhibur dalam keadaan separuh sedar.

Dan aku baca berita terbaru tiada diantara mereka semua yang ditangkap dituduh melakukan hubungan sex bebas. Kesemua mereka dituduh kerana dadah sahaja. Aku terpikir mungkinkah ketika serbuan yang menjumpai kondom itu, mereka duduk atas katil dan hanya berbual².?
Ha3. bukankah itu sungguh bodoh.. tak tahu la siapa yang bodoh, polis atau sesiapa. tak pe, aku pikir positif..ha3

---------------------------------------------------------------------
Siapa bakal suami dia ek... Kalau penyampai berita pun macam ini, so tidak hairan la jika ramai lagi artis yang terlibat dengan minuman keras, sex bebas dan dadah. Aku cuma menunggu untuk mereka kantoi je. Senang sikit aku hendak bagitahu semua orang..:)
---------------------------------------------------------------------


Suka entri ini.?

3 comments:

m.farizal.m on January 5, 2009 at 3:02 PM said...

Pergh..dah lama cari nama dia ni..Ni pembaca berita tv brapa?

nani_piscesgirl on January 15, 2009 at 3:29 PM said...

astro awani...ish dah lama aku tercari2 muka budak yang wat malu mak bapak dia ni...ish2....apa nak jadi ngan melayu skrg ni....dah macam barat keparat.....ish2

unwanted on January 29, 2009 at 5:48 PM said...

aku tak tahu dia kawin x skarang.. x kot..ha3

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted