Tuesday, January 13, 2009

Wahai Dunia, Lihatlah Kekejaman Israel.


******BUAT MASA SEKARANG GAMBAR YANG AKU LETAK KAT SINI TIDAK DAPAT DISPLAY.AKU TIDAK TAHU KENAPA..SIOT BETUL.. INI BLOGGER PUNYA KERJA KE NI.ATAU DORG NK BAN AKU.
MALAM NANTI AKU AKAN CUBA UPLOAD SEMULA....

Peringatan: Gambar yang ditunjukkan tidak sesuai untuk dilihat oleh mereka yang berada dibawah umur atau sesiapa yang lemah semangat. Gambar juga mungkin tidak sesuai untuk ibu mengandung..

Tetapi, apa yang ingin ditunjukkan disini ialah. INILAH KEKEJAMAN YANG DILAKUKAN OLEH ISRAEL KEPADA RAKYAT PALESTIN.

Biarlah dunia tahu(walaupun sememangnya sudah tahu) betapa kejamnya rejim zionis ini. Jika masih ada yang mengatakan penduduk Palestin adalah pengganas, lihatlah kembali. Lihatlah betapa kejamnya mereka dan apa yang mereka telah lakukan terhadap orang awam Palestin...

TIADA PERKATAAN YANG DAPAT MENGGAMBARKAN PENDERITAAN RAKYAT PALESTIN, DAN BETAPA KEJAMNYA BANGSA YANG AKAN DILAKNAT SUATU HARI NANTI.

SUATU HARI NANTI, ISRAEL AKAN MERASA JUGA BALASANNYA. MEREKA AKAN MERASAI KEPERITAN DAN KESENGSARAAN YANG DITANGGUNG OLEH RAKYAT PALESTIN.

WAHAI BANGSA ISRAEL, AKU MENUNGGU SAAT ITU. AKU MENUNGGU SAAT ENGKAU MENERIMA BALASAN YANG SETIMPAL DENGAN APA YANG ENGKAU TELAH LAKUKAN.

TUNGGULAH ZAMAN KEBANGKITAN KAMI.
TUNGULAH APABILA MASANYA SUDAH TIBA NANTI..


Suka entri ini.?

1 comments:

Anonymous said...

aku xdpt view w/pn sekeping pic ni???? sapa lak nk ban blog ko admin........ send pic kt email aku lor........... zafrid_02@yahoo.com..sekian

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted