Friday, February 20, 2009

Majalah Maskulin : Januari 09


Kalau dahulu asyik upload majalah berkaitan dengan kaum wanita je, apa kata kali ini baca pula majalah yang berkaitan kaum lelaki. Baru adil kan..:).

Walau bagaimanapun, majalah maskulin yang aku upload untuk kali ini adalah untuk bulan Januari 09.
Rasanya bagi yang belum baca tidak kisah bukan.? ala terlewat sikit je.
daripada peram dalam PC aku ini, baik kongsi ramai-ramai kan..:)

Jom tengok muka depan dahulu.(klik untuk besarkan)

maskulin januari 09


Dan bagi kaum lelaki(kaum wanita pun tak salah.:), jika berminat untuk baca, jangan ragu-ragu untuk download..:)


DOWNLOAD NOW


Suka entri ini.?

4 comments:

Anonymous said...

salam...

islam ea?

aahhh...

pape pun blog u mmg bez...

urm...

nie fez tyme sya tgk blog nie kan..

sya mmg minat kat mjlah maskulin nih..

so,dgn adanya blog nie...

bleh sya upload majalah maskulin ni..

papa pun...

takyah beli ag..hehe..save bajet katakan..

anyway...

truskan kay...

kompom tiap2 bulan kta upload punya...

trimas wak!!

ur the bez!!

Anonymous said...

best%

Anonymous said...

mcm2 stail da....leh macho g2....

bina badan on March 7, 2010 at 2:49 PM said...

Dapatkan Panduan Bina Otot Badan Lelaki Disini Agar Anda Lebih Macho, Tegap Dan Bertambah Kacak....Hehe...
Jangan Segan2..Realisasikan Badan Impian Anda.....

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted