Friday, March 20, 2009

Keputusan Undian ( 2 )


Rasanya sudah lama undian untuk poll kali ini aku buka.
bukan apa, macam tidak ada masa pula hendak urus banyak²..:)

Untuk undian kedua,soalan yang diutarakan sebelum ini adalah seperti berikut.

Anda rasa siapakah yang BETUL dalam hal politik di Perak sekarang ini.?

Dan keputusan undian adalah seperti berikut.




Boleh tahan juga yang mengundi kali ini.

Walau bagaimanapun seperti yang kita lihat, kebanyakan yang mengundi menyatakan bahawa UMNO adalah pihak yang betul bagi hal yang berkaitan dengan keadaan di Perak di sekarang.

Apa-apa pun, kita perlulah menerima dengan terbuka undian kali ini berpihak pada UMNO..:) kepada penyokong parti PKR, tidak perlu rasa bermasam dan bermusuh. Anggaplah ini satu pandangan dari sebilangan rakyat Malaysia yang masuk blog ini..:)

Pandangan aku pula, tidak kisah lah mana satu yang memimpin negara kita, paling penting mereka adalah jujur untuk pembangunan dan kemajuan Malaysia dan bangsa yang ada, mestilah terutamanya melayu..

Dan, adakah aku mengundi 'kedua-duanya tidak betul.?..:).
Itu aku sahaja yang tahu..haha

--------
dan jangan lupa untuk terus menjawab persoalan yang ingin aku tanya untuk poll ketiga.
Soalannya tidaklah perlu berpikir. Baca dan boleh jawab terus..:).

Soalannya adalah, Adakah anda mempunyai blog sendiri.?

Jangan lupa untuk menjawabnya(undian ada disebelah kanan)
---------


Suka entri ini.?

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted