Monday, March 30, 2009

Zizie Ezette yang Se*si


Wah² makin seksi artis sekarang.
Dada pula makin didedah..
Tidak sah kalau tak tayang lurah dada..
Untuk tatapan semua mungkin.
Kalau dada didedah, makin menarik perhatian lelaki..
Lepas tu mulalah mendapat tawaran untuk ditiduri..

Salah siapa.?

zizie ezette seksi

zizie ezette seksi

zizie ezette seksi


Suka entri ini.?

9 comments:

agungnyadoaibu on March 31, 2009 at 9:42 AM said...

geram aku nengok...rilek jer die amek gamba gitu..

manpiki said...

meluat aku artis yang macam nie.ni lah perangai artis yang x laku.,dedah sana,dedah sini.

igt cantik sgt ker..aku lelaki nie tutup semua siap pakai jeket lagi.double protection.(sejuk + hensem)..hehe

jgn harap nak buat bini,buat teman yg mesra ok..

unwanted on March 31, 2009 at 1:13 PM said...

aku setuju dgn manpiki.
klu aku suka gak pkai blazer or kot. baru nmpak smart skit..haha..

satu lagi.
kalaulah perempuan tahu bahawa klu yg pakai seksi ini hanya utk tatapan lelaki.
klu nk wat bini, pikir byk kali sbnrnya..
ini menunjukkan mereka sukarela dieksploitasi..

betul ke kenyataan aku ni.:)

ipohrockvtec on April 1, 2009 at 12:16 AM said...

geram aku nengok... aku pn rs nk ajak dia tido ngan aku...

unwanted on April 1, 2009 at 2:42 AM said...

entah2 ko yang dilaporkan dalam kosmo sebagai lelaki kaya tu x..?
haha.. gurau je..haha

ALAM on October 8, 2009 at 1:14 PM said...

WAHH terbonjol depan terbonjol belakang ish3 aihh aplah nasib gadis2 melayu pikiran hanya duniawi disana kelak perlu dipikirkan sama

Anonymous said...

ini kes laki dayus...bapak dayus ke..abang dayus ke..suami dayus ke...
ambek peranan sume laki stat skrang..jgn terleka lg!!

Anonymous said...

Hodohnye sgt pempuan kat atas tu.Menyampah aku menengok.

sunglasses on August 29, 2010 at 1:47 AM said...

tersembur keluar du biji gunung dia sakit mata aku

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted