Monday, July 20, 2009

Animated Picture


Rasanya sudah agak lama gambar ini ada dalam pc aku.
terlupa hendak post rasanya.
tadi masa aku explore untuk buang pape yang dah tak berguna dalam pc aku, jumpa la gambar ni.
So, sebelum aku delete adalah lebih baik kalau aku post kat sini.:)

Jika internet connection anda agak lambat, mungkin pada mulanya anda akan lihat gambar itu statik, bila dah full loading baru nampak.
Kalau anda hendak download pun,ok juga.
saiz pun kecik je, kurang 1MB untuk kesemua gambar ini.
Klik here to download.








Suka entri ini.?

7 comments:

IxoR@ on July 20, 2009 at 7:56 PM said...

Cantik la...

ermm...leh wat wallpaper kan?

indavao on July 20, 2009 at 11:14 PM said...

hi... just dropping by!
http://www.fileafro.com
http://mobileandetc.blogspot.com
http://kantahanan.blogspot.com

unwanted on July 21, 2009 at 10:24 AM said...

ixora, rasanya x leh buat wallpaper, sebab gambarnya kecik sangat.:)

Anonymous said...

first skali,
mmg cantik...
nasib baikla wallpaper ni kecik jek...
lau x da lme ak amk wat wallpaper..
upload la lg wallpaper yg len...
wallpaper yg cntk dan bersaiz besar...
blh la wat wallpaper nnt....

Syazali on September 22, 2009 at 12:13 PM said...

kalau tak silap ini backgroud video game ah....KOF klu tak silap ah.....

tul tak?

unwanted on September 27, 2009 at 9:23 AM said...

x perasan lak aku.:)

Anonymous said...

third pic tu..aku dambakn untuk ada kat situ..adess pic ni buat aku jiwang karat lorrrr

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted