Sunday, July 12, 2009

Mastika : Jun 2009


Diketahui, sekarang bulan Julai.
Tetapi tidak terlewat untuk baca mastika bagi bulan jun kan..
Dan aku pun rasa walaupun sebulan telah berlalu, masih ada yang belum baca mastika jun ni.:)
Kalau bab berkongsi ni, setakat sebulan apalah sangat.:)
Lagi pun, lepas ni aku akan share pula yang bulan julai.:)

Ok, tanpa membuang masa (ayat biasa sangat ni.:), kita tengok la muka depan dahulu. Buat amik mood.:)

mastika julai 2009


bulan Jun memang agak gempak sikit.
Berkaitan Kiamat.
Bukan dalam mastika sahaja aku baca, dari segi ilmiah, dan pape banyak kemungkinannya.
Banyak bahan bacaan yang aku baca, tetapi malas untuk ulas lebih lanjut.
Tetapi perlu diketahui tiada siapa yang tahu tarikhs kiamat sebetulnya kerana tarikh tersebut hanya Allah yang tahu.
Apa yang kita tahu.?
Kita tahu tanda²nya samada tanda besar atau kecil.

Ish, banyak cerita lak aku kali ini.:)
Jom tengok isi kandungan pula.:)
mastika julai 2009


Kalau anda berminat, apa lagi. download dari link di bawah.:)

DOWNLOAD NOW


file asal adalah milik torrentjiwang. apa yang aku lakukan adalah download kemudian upload semula.terima kasih kepada uploader asal.


Suka entri ini.?

4 comments:

LiLacFlA on July 12, 2009 at 3:06 PM said...

dulu dia wat tajuk kiamat taun 1997. isyh

Faarihin on July 12, 2009 at 3:16 PM said...

Salam.. dah lama tak baca mastika ni.. bagusnye walaupun tak on9.. dah siap dh entry ape yg nk dipos stiap ari..

Naufal.Com on July 13, 2009 at 8:57 PM said...

eh
boleh tak ambil ini?
boleh ye?
asalkan saya creditkan kamu..
di http://adenaufal.wordpress.com

unwanted on July 16, 2009 at 11:09 PM said...

apa yang aku tahu dari apa yang aku baca, kiamat tidak berlaku dalam masa terdekat.
tetapi tanda² kehancuran sudah menampakkan dan semakin jelas dari masa ke masa..
sampaikah riwayat dunia ini dalam 200 tahun lagi.?

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted