Friday, July 10, 2009

Meteor: Path to Destruction [movie]



Sebuah movie yang aku hendak kata baru tu, tidak la juga. Tetapi awal tahun 2009 la.
Sebenarnya aku sudah lama juga tengok cerita ini. dalam sebulan lepas aku tengok.
Hendak kata best tu, aku rasa ok je. tapi dari komen lain yang aku baca ada juga yang kata tak best..Senang begini lah, bergantung kepada citarasa..:)

Kalau sukar untuk menilai, apa kata tengok trailer dulu,.:)



DOWNLOAD LINK. ( Link banyak sikit sebab file dalam format .avi )

Meteor: Path to Destruction : part 1

Meteor: Path to Destruction : part 2

Meteor: Path to Destruction : part 3

Meteor: Path to Destruction : part 4

Meteor: Path to Destruction : part 5

Meteor: Path to Destruction : part 6

Meteor: Path to Destruction : part 7 : [Mirror Link , click here ]

Meteor: Path to Destruction : part 8


Suka entri ini.?

5 comments:

Zamz on July 10, 2009 at 10:51 PM said...

tak penah dgr plak pasal cite nih

unwanted on July 11, 2009 at 12:09 AM said...

itulah..
cerita ini macam tidak galmour lak.
tp aku layan je.:)

manS on July 11, 2009 at 7:37 AM said...

nape part 7 corrupt... aku dah download 2 kali... still same..

bro.. cek balik ok ker.. part7 die..

kalo boleh reupload...

unwanted on July 11, 2009 at 8:46 AM said...

ok.. tgh reupload..

Abdul on July 31, 2009 at 4:25 PM said...

adehh.. penat2 dload.. cerita tah apa2.. patut la x pernah nampak.. hahahah.. adehhh

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted