Saturday, July 11, 2009

Pelajar Jalin Se*s Dengan 7 Lelaki


Pertama-tamanya, maaflah jika entri nampak macam sedikit menggangu sensitiviti sesetengah pihak. tetapi inilah realitinya.

(sedikit komen pasal kosmo: sudah nak jadi hmetro, hidangkan cerita berbaur seks untuk lariskan jualan)

Dan, aku ada sedikit ulasan pasal berita ini.


PETALING JAYA – Selepas terkejut dengan kisah seorang pelajar ketagih seks di kandang kambing di Jenderam Hulu, Sepang Rabu lalu, polis semalam membongkar pula kes seorang lagi pelajar yang sanggup menjalinkan hubungan seks dengan tujuh lelaki.

Lima daripada tujuh lelaki yang merogol mangsa berusia 16 tahun dan dikatakan merupakan rakan sekolah mangsa yang berusia 15 tahun.

Hubungan intim antara mangsa dan ketujuh-tujuh lelaki itu didakwa telah berlanjutan sejak awal bulan ini.

Mangsa dikatakan membiarkan dirinya dirogol oleh ketujuh-tujuh suspek itu di dua buah rumah di Sungai Buloh dekat sini ketika dia ponteng sekolah.

Dua buah rumah itu dipercayai rumah sewa kepada suspek-suspek itu.





1)Gambar yang anda tengok pelakunya adalah kucing. Berita yang anda baca pelakunya adalah manusia.
2)Kucing itu juga mungkin 'dirogol', dalam istilah haiwan. Pelajar itu juga dirogol, tetapi bukan dalam istilah biasa. Dirogol dalam istilah manusia sepatutnya melibatkan paksaan. Budak ini special kes sedikit, dirogol dengan membawa maksud sukarela.
3)Kucing 'dirogol' oleh 6 jantan . Pelajar itu 'dirogol rela' seramai 7 jantan.
4)Kucing tidak mempunyai akal, pelajar itu mempunyai akal. Ini semua manusia tahu. cuma binatang yang tidak tahu mereka tidak mempunyai akal.
5)Keadaan ini sudah cukup menunjukkan pelaku itu lebih teruk dari binatang.Dan mengikut citarasa aku, kucing itu perlu ditukar kepada binatang lain seperti babi atau anjing, malah kalau boleh yang lebih teruk dari itu.

----------------
Itu jika berkaitan binatang. Ini apa yang ingin aku katakan lagi.

1) Lihatlah, betapa murahnya orang sekarang dan betapa jijiknya mereka jauh dari binatang yang tidak mempunyai akal.
2)Pelajar sekolah..wah.. hebat..layan 7 lelaki..biasalah. nafsu wanita yang tidak terkawal sama tarafnya dengan pelacur..
3)Lelaki.? peluang terhidang. takkan nak lepaskan pula...
4)Siapa rugi..perempuan.. siapa rugi lagi.? lelaki yang kahwin dengan perempuan tersebut.. (ada ke orang nak kahwin kalau tahu macam ni.?)
5)Lelaki.? nanti kahwin cari wanita suci..
6)Salah lelaki.? Ya.. Salah perempuan..? Ya..
7)Anda hairan kenapa bila kahwin ada yang berlaku curang, sekarang tidak perlu hairan lagi.
8)Anda hairan bila ada perempuan yang boleh diajak melakukan seks dengan hanya bayar RM5.?tidak perlu hairan, kerana ada yang free.
9)Anda hairan bila ada video lucah perempuan yang dikenduri.? tidak perlu hairan lagi..
10)Adakah dia sahaja yang hina begini.? Tidak, ramai lagi diluar sana malah mungkin lebih hina...


Apakah yang aku rasa ketika entri ini ditaip.?
-Aku benci/marah sehingga bertukar menjadi ketawa dalam hati.. ketawa mengenangkan betapa mudahnya dan murahnya pelajar ini.. ketawa mengenangkan nasib dia akan datang.. ketawa mengenangkan betapa bodohnya dia..ketawa mengenangkan betapa hinanya dia..ketawa segalanya tentang dia..

Jahatkah aku.?.anda jawablah solan ini..
jika anda lelaki - mahukah anda mengahwini perempuan ini.?
jika anda perempuan - sanggupkah terima perempuan itu sebagai kakak/adik ipar.?


Suka entri ini.?

18 comments:

RHEA on July 11, 2009 at 8:37 PM said...

bodoh hari ini tak semesti bodoh selamanya..

jahat hari ini tak semesti jahat selamanya..

baik hari ini tak semesti baik selamanya..

kalaulah ada lelaki yang sudi menerimanya menjadi isteri.. kemudian mendidiknya menjadi wanita mulia.. kemudian, wanita itu melahirkan anak2 yang soleh dan solehah.. kemudian wanita itu pergi dijemput Allah dalam keadaan dia sedang taat kepada suaminya.. di mana agaknya tempatnya? dan di manakah pula diri anda?

tiada yang mustahil..

firman Allah.. kun fayakun.. jadi, maka jadilah ia..

selamatkanlah saudara-saudara perempuan kamu..

wallahu'alam..

dzaine17 on July 11, 2009 at 9:14 PM said...

Bang aku bukan nak komen pasal atikal ini tapi nak minta abg wat tuturial mcmana na edit video(aku da cuba tpi x dapat)

haizam on July 13, 2009 at 12:38 AM said...

aku setuju dgn rhea...dan aku suka dgn pembongkaran unwanted

asilahmuhajer on July 15, 2009 at 4:22 PM said...

sebagai perempuan, saye tak nak la dia jadi ipar saye. mmg ada org yg kita boleh bimbing. tapi kita juga kene betul2 kuat utk jadi pembimbing. saya secara peribadi rasa tak mampu utk bimbing org camni. so, tak nak ada org camni dalam family saye.

Kris said...

Thanks RHEA. Ko dah baru je sedarkan aku.

unwanted on July 16, 2009 at 11:03 PM said...

Aku pun paham apa yang nak dimaksudkan dengan RHEA, dan aku hormati apa yang dinyatakan olehnya.
Cuma aku sebagai orang biasa tidak boleh mengelak dari berpikiran 'jahat'.
Cuma persoalan aku sebegini, adakah kita perlu kisah dengan apa yang berlaku dengan anak bangsa kita sekarang.?
Adakah kita masih lagi memandang 'ok' pada kes pelacuran, penzinaan, curang, dan banyak lagi penyakit masayarakat yang semakin menular.?
Kalau aku masih lagi memandangnya 'ok' maka aku akan jawab, 'ah, mereka tidak semestinya jahat selamanya'
tetapi realitinya, betapa teruknya mereka..

dan aku juga seperti 'asilah muhajer'
aku tahu ada orang yang boleh bimbing dia.
dan aku tidak tergolong dalam orang itu.
jiwa aku tidak terlalu baik untuk itu.
pada aku golongan seperti itu adalah keji, selagi mana mereka tidak bertaubat..

RHEA on July 17, 2009 at 9:04 PM said...

mungkin kita tak mampu nak menyedarkan mereka dengan kudrat kita..tapi kita masih mampu usahakan sesuatu..

kalau tidak boleh dengan teguran mulut, sindirlah dengan niat supaya mereka sedar.. tetapi jika bimbang sindiran itu menyebabkan salah faham, maka tegurlah dalam hati.. itu adalah selemah2 yang mampu kita lakukan..

berdoalah semoga Allah memberi taufiq dan hidayah kepada mereka.. jangan sampai Allah menurunkan bala semata-mata untuk mengingatkan mereka yang lalai.. kerana..bala itu bukan sahaja terkena pada mereka, tetapi juga pada kita semua.. nauzubillah..

wallahu'alam (hanya Allah Yang Maha Mengetahui)..

untuk unwanted, janganlah terasa hati.. kita ingat mengingati sesama kita.. rhea pun sambil mengingati diri sendiri juga.. kita sendiri pun tak tahu di mana tempat kita nanti..

peace.. ok?

unwanted on July 18, 2009 at 1:11 AM said...

Mmg kita boleh tegur dalam hati.
itu adalah selemah² imam.
kalau begitu kenapa dibuat pembongkaran sehingga dimuatkan dalam akhbar.?
Kenapa tidak wartawan itu hanya doakan dalam hati.?
Dan aku begitu juga.
aku tengok dan aku tidak simpan sorang² dalam hardisk aku.
aku suka untuk post apa yang dilakukan oleh anak bangsa kita.
bukan untuk menjatuhkan bangsa sendiri.
untuk menyedarkan sesetengah pihak.
untuk menunjukkan bahawa bangsa kita tidak pernah sedar.

RHEA, aku ok je.
dan aku terima pendapat ko.
mungkin cara aku ganas sikit.
maklum la aku mmg begini.:).

peace..:)

The sILEnceR on August 11, 2009 at 2:54 PM said...

ppuan zman skrg nie dah ramai sgt dah rosak
cmne nak dibimbing kalu dari skolah agi dah wat hal...
pikir2 kan la whai manusia skalian

unwanted on August 12, 2009 at 4:30 AM said...

aahh.
mmg aku rasa ramai perempuan yang dah rosak pun.
lelaki pun sama je sebenarnya..

Anonymous said...

Hahhaa.. padan muka unwanted kena tarbiyyah free~ Hidup RHEA!!!!
Rhea ur the best. Biarkan si unwanted tu. Ego dia sama saiz dengan hardisk dia kehkehkeh. Orang nasihat terima ajalah ni tak nak tegakkan benang yang basah~
:))))))))))))

unwanted on September 12, 2009 at 9:07 AM said...

hardisk aku kecik je..ha3

sunshine on October 10, 2009 at 4:30 PM said...
This comment has been removed by the author.
sunshine on October 10, 2009 at 4:32 PM said...

aku suke komen korg sume..tp skrg ni kte hny mampu berdoa je spy diorg sume terbuka hati nk taubat..erm..da wat dosa besar tp still buat lagi..xyah la nk cari salah sape, menunding jari kpd pihak2 berkenaan tapi tanyalah pada diri sendiri! bagi aku sume mslh 2 diri sendiri yg create!

Anonymous said...

kesian pada...penzina2 tersebut...
balik la kita semua ke pangkal......

Anonymous said...

ni pun salah guru ke?

Anonymous said...

jangan cakap sampai anjing dan babi teruk sangat

Mursalaat on April 14, 2012 at 12:40 PM said...

Sebagai laki" pasti gamau kawin ma perempuan kayak gitu....
kasihan tu perempuan hidup masih panjang....

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted