Sunday, August 16, 2009

Weblog Popular 1Malaysia : KENAPA.???


Post ini aku buat semasa aku sedang rehat tengok cerita B13(nanti aku upload.:)
Buat air nescafe sekejap sambil rehat²,
Kemudian teringat pula contest sebelum ini yang di anjurkan oleh denaihati, weblog popular 1Malaysia.
terpikir pula untuk tengok siapakan yang berada dalam senarai untuk keyword 'Weblog Popular 1Malaysia'
Ini konferm ramai yang otai² kat senarai itu.
aku jauh kemana kot.

Weblog Popular 1Malaysia

Kenapa tajuk entri ini ada "KENAPA.?"
Anda akan tahu bila baca habis.:)

Aku buka la google.com.my dan taip 'Weblog Popular 1Malaysia.
Ramai yang mantap² berada dalam senarai page 1.
Aku kat mana.?
Kat page 2.. Alah, dah no berapa ni.Malas aku hendak kira.
Memang agak sukar untuk lawan otai² tu.

Sebelum aku tutup page itu, terpikir la pula hendak tengok image apa untuk keyword 'Weblog popular 1Malaysia'
Bila keluar keputusan untuk gambar,
TERKEJUT AKU..



KENAPA.?
Kerana aku mendominasi dari page 1 hingga page 11 untuk gambar.!

Kalau korang tidak percaya, korang boleh klik sini terus untuk tengok.
Korang boleh klik satu² dari page 1 hingga 11.

Persoalannya
KENAPA.?
Kenapa kat image.?
Aku hendak dekat 'web'.:)

denaihati, KENAPA.?
Kenapa ko tak buat keputusan itu untuk 'image'
KENAPA.?

p/s:.dah, aku mahu sambung tengok cerita..ha3



Suka entri ini.?

3 comments:

surfer957 on August 17, 2009 at 7:32 PM said...

haha.. pelik gak bro.. blog ni mendominasi image2 dari page 1 - 11 ! best nya ! tapi malangnya, blog ni ada kat page berapa ntah kalo tgk 'web search'.. sabar bro.. sabar..

ghost_MaR on August 18, 2009 at 10:02 AM said...

usaha tanpa henti ... huhu

unwanted on August 22, 2009 at 1:00 AM said...

itulah..
no hal..
image pun image la..ha3

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted