Monday, August 17, 2009

Woman....


Perempuan..
Apa yang boleh aku katakan pasal perempuan.?
Ada kalanya mereka membawa gembira, ada kala membawa duka, ada kala mereka membawa senang, ada kala mereka membawa susah.
Mereka adalah pelengkap hidup lelaki.
Sejahat mana sekalipun lelaki itu, dia tetap perlukan perempuan.(ceh, cam jiwang je ayat aku ni.ha3.)



Untuk kali ini, aku letakkan 14 gambar yang akan nyatakan,
Apakah itu perempuan.
Siapakah mereka.?
Kenapa kita perlu menghargai mereka..



perempuan
perempuan
perempuan
perempuan
perempuan
perempuan
perempuan
perempuan
perempuan
perempuan
perempuan
perempuan
perempuan
perempuan


Suka entri ini.?

15 comments:

EL on August 17, 2009 at 8:35 PM said...

Uikss!..gmbar2 yg best utk wat wallpaper gak nih..heheh..thanx atas penghargaan ko dlm bntuk visual tu..

ghost_MaR on August 18, 2009 at 9:48 AM said...

dgn ini d'umum kn bhw unwanted dh nk kawen x lm lg ... hahaha

unwanted on August 18, 2009 at 11:20 AM said...

haha.
bila masa pula aku hendak kawen ni ghost mar.
nak tanggung diri sendiri pun tak mampu lagi, ini nk tanggung orang lain..ha3

5rux on August 18, 2009 at 3:48 PM said...

hargai lah wanita..even kadang² wanita ni agak meremehkan ;p

adenaufal on August 18, 2009 at 9:48 PM said...

alah ni kan dah pernah..
dapat dari mane?

unwanted on August 22, 2009 at 1:02 AM said...

haha.
betul kata² 5rux tu..

Anonymous said...

her heart is so TENDER...mmg tepat!!

NURUL NAZIRA on August 23, 2010 at 11:37 PM said...

terima kaseh kerana menghargai . ahah :D

violet VC on August 27, 2010 at 1:40 PM said...

sangat suka entry nih...rasa dihargai :)

EmmyLisPR@blogspot.com on August 28, 2010 at 2:05 AM said...

~ kerana diriku begitu b'harga..ngehhhhh..heheheh...~

Anonymous said...

Ya, kalau semua menghargai wanita tak adalah gejala buang bayi...

Anonymous said...

wahaha....

Lunia DolcEqa Xerra on July 20, 2011 at 6:57 AM said...

suke sgt entry ni..simple but meaningfull :)

qaseh - safarina on July 29, 2011 at 9:27 AM said...

woman is alwaz greattttt!

Anonymous said...

Іf yоu would уou like to do guеѕt рosts fоr my sіte pleаse tell mе, my sρouse and I thе way you writе.



Stоp by my blоg post: uk fashion

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted