Thursday, September 10, 2009

60 Incredible HDR Images ( download version)


Entri ini sebenarnya bagi memenuhi permintaan untuk memasukkan kesemua gambar HDR yang aku post sebelum ini dalam satu file untuk memudahkan. Ini kerana ada yang tidak dapat tengok keseluruhan gambar tersebut. Aku pun tidak tahu sebab apa, mungkin connection low kot, sebab itu tidak dapat loading habis.


Jika anda berminat untuk tahu dahulu gambar² apakah yang aku maksudkan sehingga aku buat versi download ini, bolehlah tengok di sini. 20 incredible HDR images : Part 1, Part 2 dan Part 3

Berikut adalah link untuk download.
Tidak lah besar sangat, dalam 16Mb je.


DOWNLOAD NOW


Suka entri ini.?

4 comments:

Mohd Ikmal on September 10, 2009 at 3:25 PM said...

cayalah bro!!!aku dah download. memang cun abis HDR ni!!kalau ada lagi jangan lupa up ok..thanks!

Milofloat on September 10, 2009 at 6:58 PM said...

halloo...kalau milo nak download n paste kat blog milo bleh x??

unwanted on September 12, 2009 at 8:50 AM said...

mohd ikmal, sama²..:)

Milofloat
Ok je kalau hendak ambil.
tak de masalah.
mmg apa yang ada dalam blog untuk dikongsi.:)

Anonymous said...

terima kasih unwanted... akhirnye dpt gak download sume... syukron. :D

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted