Tuesday, December 22, 2009

Amazing Paintings on Feathers


Pernah anda nampak bulu burung ditepi jalan atau di mana-mana.?
Mungkin bagi anda ianya tidaklah begitu teruja sangat untuk memungut bulu burung ini.
Hendak buat apa dengan bulu burung. Takkan lah hendak buat pen macam zaman kuno pula.:)
Apa sangatlah yang ada dengan sekeping bulu burung seperti gambar di bawah.

Top 10 Amazing Paintings on Feathers


Gambar di atas ni gambar bulu burung yang masih dalam keadaan 'tanpa disentuh'..
Cuba kalau diberi sentuhan sedikit daripada mereka yang pakar.
Anda tahu apa hasilnya.?

Lihatlah gambar-gambar bulu burung yang diberi sentuhan pakar ini.:)

Top 10 Amazing Paintings on Feathers



Top 10 Amazing Paintings on Feathers


Top 10 Amazing Paintings on Feathers


Top 10 Amazing Paintings on Feathers


Top 10 Amazing Paintings on Feathers


Top 10 Amazing Paintings on Feathers


Top 10 Amazing Paintings on Feathers


Top 10 Amazing Paintings on Feathers


Top 10 Amazing Paintings on Feathers


Top 10 Amazing Paintings on Feathers


----------------------------

Amacam, cantik-cantik tak gambar bulu burung yang ada ni.?
Nanti kalau korang jumpa bulu burung dimana-mana, cuba la ambil dan warna.
Mana la tahu kot-kot anda pun berbakat besar..:)


Suka entri ini.?

6 comments:

lagenda on December 22, 2009 at 8:21 AM said...

Salam Ziarah.........

Jika kreatif apa pun boleh buat

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ on December 22, 2009 at 10:38 AM said...

cantiknye... ade jual mane nih?

aNiSa hANg tUaH on December 22, 2009 at 1:03 PM said...

kretip2
nk try laa

sepul kan pembekal burung
hehehe
bole suruh die cabut bulu burung sampai botak

afiera on December 22, 2009 at 1:16 PM said...

bulu kaki bule tak ??
hehehehe

MsAnisSyahirah on December 22, 2009 at 11:55 PM said...

smart giler..
huhu...
cantek....

Anonymous said...

bulu kucing bleh x???huhuu

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted