Thursday, December 31, 2009

Statistik Bulan Disember 2009


Sudah agak lama aku tidak berkongsi statistik untuk blog ini.
makin menurun kah.?
makin menaik kah.?
atau tidak ada perubahan.?

Untuk statistik blog sekarang, aku lebih senang menggunakan nuffnang,.
Dahulu aku ada juga guna google analytic, tapi sejak guna template baru ni, aku tidak letak lagi kod untuk google analytic tu. Nanti la aku letak.:)



Berikut adalah statistik blog ini untuk bulan disember dan juga penutup bagi tahun 2009.


Dimulakan dengan statistik mingguan, 24 Disember 2009 hingga 30 Disemebr 2009.
(Aku ingat hendak ambil sampai 31hb, tetapi kena tunggu 1hb lak.)

Bagi unik visitor, purata adalah dalam 800 - 900, agak seimbang berbanding2 sebelum² ini.


Untuk page view, mencapai purata dalam 4000 sehari. (yang 30hb tu sikit je lagi hendak capai 5000.:)


Manakala untuk bulan disember pula, statistik ada seperti berikut. Page veiw mencapai 100ribu juga, dan unique visitor mencapai 20ribu. Oklah tu kan.:)



Kalau bagi blogger lain mungkin pada tarikh ini, 31/12/09 bercerita tentang azam tahun 2009 yang telah berjaya atau tidak dilakukan. dan juga bercerita tentang azam tahun 2010 pula.
Tetapi aku akhir-akhir tahun ini bercerita tentang statistik pula.:)
Tahun 2010.? Banyak perancangan, takut tidak habis je kalau aku hendak senaraikan.:)

Apapun, ribuan terima kasih kepada semua pelawat-pelawat blog unwanted86,
tanpa pelawat, apalah sangat blog aku ini.
terima kasih kepada sesiapa sahaja, tidak kira la menyokong, membantah, pelawat tetap, pelawat sekali lalu, pelawat senyap atau apa sahaja,
kehadiran anda sebagai pelawat blog unwanted86 amatlah dialu-alukan.
semoga kita dapat terus memanfaatkan dunia blogging ini.:)


p/s:Sempena tahun baru 2010, esok (1/1/10)
aku akan buat contest yang sangat senang untuk disertai pelawat sekalian.
hadiah berupa topup bernilai RM30 dan RM10 menanti..:)


Suka entri ini.?

10 comments:

PEJUANG KESENIAN EXTREME on December 31, 2009 at 2:24 PM said...

aku tunggu...Pertandingan dah buat jangan lupa calling2...

lagenda on December 31, 2009 at 2:54 PM said...

Salam Ziarah.....

Menarik ingat nak joit juga la contest tu

Fina Fento on December 31, 2009 at 3:41 PM said...

Nak join jugak contest tersebut:D

a1zudd1n on December 31, 2009 at 4:21 PM said...

arap2 ak leh dpt visitor camtu 1 hari nanti..huhu
insyaAllah ak join contest nt..hehe

♥Ma3HaR♥ on December 31, 2009 at 5:37 PM said...

nak j0in...
haha
bila la aku boleh dpt statistik mcm 2...

nurfaiz shaidan on December 31, 2009 at 5:59 PM said...

best nye ad stats yg tnggi melambung mcm ni
didoakn supaya unwanted86 terus-terusan mndapat kejayaan

hope sgt leh dapat visitor tnggi cmni satu hari nnt.
:D

Melz on December 31, 2009 at 7:15 PM said...

nice 1 bro :) boleh go lagi tuh bro :) hehe

::alwaniamalini:: on December 31, 2009 at 8:35 PM said...

haaa..aku amat memerlukan topap.moga2 senang jele contest tu ehe

kamal on December 31, 2009 at 10:26 PM said...

bila la blog aku pun nak jadi cam ni.

Salam Brother on April 5, 2013 at 7:06 PM said...

hebat betul statistik tu,kalau boleh nak dapat juga lah kan,insyallah.

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted