Thursday, February 04, 2010

Aku Sudah Kembali


Hampir dua minggu juga aku tidak membuka blog aku ini.
Ini kali pertama aku login sejak entri aku yang terakir pada 19/1/10
Terasa seperti bersawang pula blog aku ini kerana terlalu lama tidak membukanya.
Dan kepada para pengunjung juga, mintak maaf kerana aku tidak dapat update blog sebelum ini. Terlalu sibuk dengan program dan juga ada satu lagi sebab yang lain.:)

Dan selepas ini, rasanya aku sudah boleh update blog seperti biasa, walaupun tidak setiap hari, tetapi paling kurang 2 hari sekali pun aku rasa sudah ok la kan.:)



Apa yang berlaku sepanjang aku tidak online 2 minggu.?

Perkara pertama kenapa aku tidak online sebelum ini adalah kerana keterlibatan aku dalam sebuah program anjuran MPP dan SIFE yang diberi nama Engineering Festival 2010. Di dalam engineering festival ini, terdapat 8 subprogram dan salah satu daripadanya adalah kem motivasi, The Awakening yang dipertanggungjawabkan kepada aku. Antara program-program lain yang termasuk dalam engineering festival ini seperti marathon, uthm drift, e-challenge, uthm frenzy, Let's Do Entrepreneurship, Career Talk dan juga PC Fair.
engifest uthm


Hendak kata sibuk sangat tu ada la juga sedikit. Kerana kena berurusan dengan pihak HEP, pihak sekolah, ajk dan fasilitator. Itu tidak termasuk dengan PSM aku lagi.:).
so, sepanjang perancangan program ini, masa untuk aku online adalah sangat terhad.
sekarang sudah lepas program, sudah ringan sikit beban. Cuma yang tinggal hendak settlekan berkenaan tempahan makanan, peralatan, sijil dan report program. ada juga la aku pas kat aku punya S/U dan timbalan.:)


Satu lagi sebab..
kenapa aku tidak online..
sepatutnya bermula 1 Februari aku sudah boleh online.
Tetapi timbul pula satu lagi masalah..


Pc aku kena block dalam 4 /5 hari juga la..
So menambahkan lagi masa aku tidak boleh online.:)

Apabila aku sudah boleh online ni, jeles juga tengok blogger-blogger lain yang ada begitu banyak post. Menunjukkan betapa mereka ada masa untuk online.:)
Dan aku juga masih lagi ingat pasal blog tutorial yang aku hendak buat. Nanti ada masa aku akan mula. slow-slow dahulu.:)

Kini baru terasa aku kembali kepada dunia maya. Baru sekarang aku juga boleh start melawat blog2 rakan blogger yang lain. Dan ini juga permulaan semula selepas aku 'hilang' seketika.:)

Happy blogging.:)



Suka entri ini.?

14 comments:

Fina Fento on February 4, 2010 at 8:25 AM said...

selamat kembali!
tertanya-tanya jugak kemana la unwanted ni..hehe

¶A.K.I¶ on February 4, 2010 at 8:44 AM said...

erkk! cm ne pc ko ley kne block? xpe2.. as long as ko ad g dlm blog ini.. xde hal...

fecca on February 4, 2010 at 8:51 AM said...

unwanted...
r u my junior?
dak mechanical/electrical?
hehehehe~

sgt memahami klu kne block dgn pihak uthm...
huahuahuahua~

enjoy blogging!!

and i enjoy reading... hehehe~

=)

::FAIZ FARISH:: on February 4, 2010 at 8:51 AM said...

Slamat Berbloging kembali....

Melz on February 4, 2010 at 10:38 AM said...

selamat kembali bro ! . aku tengok kau dah lama menghilang. ingat pergi mana la huhu

Best Of Me 321 on February 4, 2010 at 11:28 AM said...

patut aku tgk sunyi je

Siddique87 on February 4, 2010 at 12:46 PM said...

selamat kembali bro!!!

p/s nak tnya boleh?? knapa jeans pnyer template tu x der post komen???aku dah try setting tp x boleh gak..

AFiQBooM on February 4, 2010 at 1:04 PM said...

selamat kembali bro...
:)

acap2405(1169) on February 4, 2010 at 4:56 PM said...

muahaha..
ingatkan bro larikkan dirik..
ahak

lifestreamz on February 4, 2010 at 6:00 PM said...

enjoy blogging!!

pu3aan on February 5, 2010 at 1:14 AM said...

welcome back bro..
uthm drift amacam?..pu3 xpi pun..eheheh..

MelleR on February 5, 2010 at 8:32 AM said...

selamat kembali bro...
tetgu gak..apsal blog ni lme x update...

unwanted on February 5, 2010 at 9:27 AM said...

Fina Fento,
tak sempat nk ucap selamat bercuti sebelum ini.:)

¶A.K.I¶,
kena block sebab salah guna funsgi IDM, dan la kena block masa aku download antivirus.:)

fecca,
dorg marah kat aku sebab aku pernah pergi marah dorg kot.ha3

Melz,
thnx bro.
aku sebenarnya jeles juga tgk ko banyak betul masa depan pc.:)

Siddique87,
kalau tak silap aku untuk template jeans tu, by default tak boleh guna embeded comment.

acap2405(1169),
aku nk larikan diri sebab apa pula.
polis bukan cari aku pun..ha3

pu3aan,
drift aku sempat tgk sekejap je.
lepas aku habis program dalam uthm ni baru dapat p sana, tu pun last-last minit.
tp mmg gempak la dorg ni.:)

MelleR,
lepas ni boleh la update.:)

PEJUANG KESENIAN EXTREME on February 5, 2010 at 2:51 PM said...

x sabar tunggu entri yang terbaru.....

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted