Sunday, February 21, 2010

Blog Tutorial Akan Dilepaskan, Bersediakah Anda.?


Wah².. Tajuk kali ini hendak gempak je.:)

Masihkan anda ingat lagi bahawa dahulu aku pernah buat entri berkaitan rancangan aku untuk membuat sebuah lagi blog iaitu blog tutorial.? Blog tutorial yang akan aku cuba ajar bermula dari asas bagaimana hendak daftar blog, uplaod gambar, taip entri dan apa-apa lagi yang bermula dari bawah.

Dan sehingga entri ini ditaip, aku sudah buat beberapa tutorial asas disamping tambahan tutorial yang sedia ada dalam blog unwanted86 ini. Secara keseluruhan, blog ini masih belum siap sepenuhnya lagi, tetapi cuma pada bahagian asas tutorial yang baru disiapkan. So, kepada blogger-blogger yang sudah mencapai tahap sedikit advance tu harap dapat bersabar la ye.:)

Banner.?
Mungkin ada yang perasan, dan mungkin juga ada yang tidak perasan kot tentang banner blog tutorial ini. Jadi aku letakkan untuk tatapan umum(walaupun mmg sudah ada pun.:).



So harap korang boleh komen la sikit ok atau tidak banner yang aku buat ni.
Aku bukan pandai sangat, buat pun guna powerpoint 2007 je. Adobe photoshop tak pandai aku.ha3.

Bilakah url blog ini akan dipamerkan untuk tatapan umum.?
Aku rancang untuk publishkan url blog tutorial ini pada hari Isnin, 22 Februari 2010 jam 7.00 AM..:)

Jadi..
Bersediakah anda.???..

erm.. sebenarnya aku rasa tajuk entri salah la pula.
patut tajuk entri yang betul adalah:

Bersediakah aku..?..:)


Suka entri ini.?

8 comments:

Nescafe ais on February 21, 2010 at 5:19 PM said...

Menarik ni. Gua join sekali boleh. :)

unwanted on February 21, 2010 at 5:38 PM said...

Nescafe ais ,
ala bro.
aku yang patut join ko.
aku yg banyak tertinggal ni..
tapi tak pe la start dari bawah kan.:)

CronixxCancer on February 21, 2010 at 5:54 PM said...

wa tunggu tutorial tue bro..heheheheehe...

ariyon176 on February 21, 2010 at 6:14 PM said...

caya la bro..bleh jadi cikgu IT dah nih..hahaha.Aku tunggu jugak la..huhuhu

unwanted on February 21, 2010 at 6:28 PM said...

CronixxCancer,
tutorial awal2 ni utk beginner dulu..
tak sempat hendak buat semua sekaligus:)

ariyon176,
ish. x de la sampai jadi cikgu..ha3.
aku kongsi mana yang aku tahu..:)

CiPoT CeDoT on February 21, 2010 at 9:06 PM said...

bro..
cayok2...
ko memang banyak membantu aku..
wahaha..
lepa snih tulis dlm versi tamil plak..
mana la taw..
dpt smabutan..
kowt2 shahruck khan baca blog ko ker..
dia boleh la paham...
gehgehegh....

cik eykameow :) on February 21, 2010 at 11:32 PM said...

hehe, suspen jeeee. pat pat !

ammarrayyan on February 23, 2010 at 11:54 PM said...

terbaeek r bro...aku support dr jauh,hahaha...

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted