Monday, March 15, 2010

Keputusan Teka Wang Kertas RM1


Akhirnya hari yang ditunggu-tunggu telah tiba juga.
Masa untuk mengumumkan pemenang bagi entri lepas isitu teka wang kertas RM10.
Aku tahu mesti korang berdebar-debar bukan.
Jadi biarlah hari ini debaran itu terlerai..he3

Sebelum itu kita tengok kembali wang kertas yang diletakkan.
Mungkin orang tidak perasan bahawa wang ini bertindan dengan agak banyak sebenarnya.



Rasanya tidak perlu tunggu lama-lama untuk bagitahu berapa nilai untuk wang ini.
Nilai keseluruhan bagi yang kertas RM1 yang dipaparkan adalah...

RM107 ( Seratus tujuh ringgit)

Tiada yang meneka dengan jawapan yang tepat, oleh itu pemenang ditentukan dengan mengambilkira jawapan yang paling hampir..

Dan pemenang untuk contest ini datang pada hari terakhir iaitu..
Nadiah dari http://nettskerepek.blogspot.com dengan tekaan RM87

Tahniah kepada Nadiah,
kepada yang lain², harap boleh mencuba lagi untuk contest akan datang.
(aku jangka hendak buat dalam jangka masa dua minggu lagi. sebab kalau buat tiap-tiap minggu sedikit pula ruang untuk aku buat entri.)

p/s:sebenarnya aku tidak sangka pula jauh tekaan korang kali ini..
ingatkan ada yang tepat ataupun miss pun seringgit dua je.:)
adakah wang yang aku letak itu terlalu mengelirukan untuk dikira..:)


Suka entri ini.?

11 comments:

♥Ma3HaR♥ on March 15, 2010 at 1:55 PM said...

ceh...
seratuh lebih rupenya....
tapi gmbr duit 2 macam sikit jew...

misz myza on March 15, 2010 at 5:12 PM said...

ala.. x menang lagi... men teka benda len la pulak..

Anonymous said...

best2 la byk kan lg pertandingan.. aku nak menang haha

alif on March 15, 2010 at 11:47 PM said...

err...lepas teka bulu pulak ok..

ss

s


s



s

s


bulu kucing ehehe..

www.syoknyaDownload.blogspot.com

zasshell said...

nie mesti duit yg tesorok kat bawah nie..
nujum pak belalang ckp xsampai 50 pon..
hohohoho

unwanted on March 16, 2010 at 11:21 AM said...

♥Ma3HaR♥,
rasanya korang tak perasan duit ya g tersorok.:)

misz myza,
Aku pun rasa nk buat yang lain pula la.:)

Anonymous,
tak menang lagi takde nasib lagi la tu.:)

alif,
tak de keja ke teka bulu kucing..hahahha

zasshell,
nuum pak belalang silap buat perkiraan kali ini.:)

Anonymous said...

lain kali hang bg la klu..

Anonymous said...

mane la ko dpt wet rm1 100 keping bro..adoyai...kalah lg..

ameermusa on March 21, 2010 at 12:21 AM said...

Betol ke semua org salah.. ish2

rayban wayfarer on July 13, 2010 at 2:52 PM said...

terlepas peluang lepas ni unwated boleh la buat kuiz lain dengan hadih dengan lebig lumayan hehehehe

jansmithxxx on June 27, 2011 at 5:38 PM said...

Many thanks for the good weblog Ray Ban. There are plenty of great pictures. Hold sharing these recommendations within the future in addition RayBan. This was in fact what I used to be shopping for, and I'm glad to arrived here Ray Ban 3025 Aviators! Thanks for sharing the like information and facts with us .

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted