Saturday, August 07, 2010

2 Kali Pertemuan yang Tak Disangka Dengan Mello.


Kali pertama aku pandang satu alat di atas meja senior engineer tempat aku praktikal sekarang, aku teringat kepada seseorang. Ya seseorang yang aku macam familiar sangat dengan nama itu. Owh, kalau korang beranggapan aku teringat pada seorang awek mana-mana, ternyatalah silap sekali..:)

Hendak tahu alat apa yang aku jumpa yang juga namanya Mello.?
Ini alatnya.:)



Ok, itu Mello bagi kategori tidak bernyawa
Kita bercakap pula tentang Mello kategori bernyawa..

Mello...
Tahukah anda siapakah mello.?
Aku pun tidak tahu banyak tentang mello ni,
yang aku tahu namanya di alam maya ini adalah mello..:)

Untuk pengetahuan mello adalah salah seorang rakan blogosphere yang aku kenal.
Bukan kenal rapat sangat, tetapi masih dalam istilah kenal la..
Tidak pernah pula lepak bersama-sama.
Cuma pernah sekali terserempak dengan beliau pada akhir sem di HEP..

Antara perkara yang aku ingat lagi, dia tanya..
"bro, ada blog kan.?"
aku punya la pelik. Kerana biasa kalau aku jumpa orang di HEP akan ditanya pasal program, asrama. Tetapi masa tu aku ditanya pasal ada blog. memang la hairan seketika.
Lepas dia bagitahu yang dia adalah mello, barulah aku kenal.
Tapi pertemuan tu sekejap je.
Memang aku sibuk sangat masa tu, dia pun sibuk. So orang kata pertemuan dan perpisahan sepantas kilat la..ha3.

So, bila tengok sahaja alat ni atas meja dengan jenama itu, mello sudah muncul dalam pikiran aku. Dan aku sudah terpikir untuk membuat entri untuk beliau bersempena dengan pertemuan dengan 'mello' untuk kali kedua, yang juga berlaku tanpa disangka-sangka.:)

Sesiapa yang hendak melawat blog bro mello ini, korang boleh je klik header dia bawah ni..ada pelbagai entri dalam blog mello ni yang mungkin akan menarik perhatian anda..:)

http://www.mushmello.com/



Happy blogging.:)


Suka entri ini.?

6 comments:

Anip™ on August 7, 2010 at 8:38 PM said...

haha..mello..yg ni upenyer ko

mello on August 7, 2010 at 8:54 PM said...

ahahahaha kenapa kenapa & kenapaa? tak sangka de gak brand mello eh..adoiiii.. mesti ko xleh fokus mse wat keje kan? tgk je gerudi tu tingat kt aku..hehehehe

x-po on August 7, 2010 at 9:01 PM said...

hoho dating dgn mello ek?

Anis izyan Abd Rahman on August 7, 2010 at 9:36 PM said...

hohoho~

PinQib on August 7, 2010 at 9:37 PM said...

da lama ku mencari belog ini.. mekasih232


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

I win a big apple! Yummy!

Blogging boleh dapat kanser?

Magibon, makhluk comel

unwanted on August 7, 2010 at 9:52 PM said...

mello,
ha3. itulah bro. nnt aku kena check company mana yg amik nama ko ni..:)
X leh fokus bro, rasa macam ko selalu perhatikan aku je..ha3

x-po,
tak dapat dating benda hidup, benda tak bernyawa pun boleh.ha3. tp bukan dating keluar sama bro, dating kena guna buat information board..:)

PinQib,
dah lama cari blog ke dah lama cari tuan blog ni..he3
Sama².:)

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted