Thursday, August 12, 2010

Blog baru akan dilepaskan, Contest akan dibuat, Andakah anda bersedia.?


Update:

Untuk melihat contest Oh Best serta syarat, klik sahaja pada banner ini..




Jangan lupa untuk sertai contest mudah ini ye.:)



--------------------------------------

"Tiada panas terik, tiada hujan lebat, tiada ribut,tiada petir,tiada kilat sabung menyabung, tetiba sahaja buat pengumuman yang tidak disangka-sangka ini. Meroyan sebab sudah lama tidak berpuasa ke apa unwanted ini. Baru sahaja bermula ramadan, sudah bikin ruang blogosphere kacau bilau je.." Itu kata-kata imaginasi aku sahaja..:)

Tetapi ini memang bukan gurau, bukan main-main. Memang betul aku akan 'melepaskan' sebuah blog baru. Segalanya sudah dalam perancangan. Dan juga dengan contest. Memang akan dibuat dalam masa terdekat ini.:)

Sebenarnya sudah lama aku hendak buat blog baru ini. Url pun sudah lama aku dapat.Cuma tiada masa sangat. Sekarang ada masa sikit, aku ubah sikit template dan tambahan lain. Kira masih lagi dalam pembikinan. Aku anggarkan sudah dalam 80% siap kot.:)

Kalau blog ini merupakan blog yang carca marba, maksud aku bercampur apa sahaja dalam ini yang aku rasa hendak kongsi, dan juga blog tutorial yang aku tumpukan kepada tutorial-turial ringkas dan mudah untuk bloger-blogger baru, maka blog seterusnya adalah.. eh, tak boleh bagitahu dulu..Tak best la kalau tahu awal-awal kan.:)

Ok, kita bercakap pula pasal contest yang akan diadakan. Sebenarnya hadiah untuk contest akan datang adalah datang dari Nuffnang. So ada income sikit dari nuffnang, boleh la kongsi sama-sama. Kira win-win situation la nanti.:)

duit nuffnang


Pengiraan yang aku buat adalah, 1/3 akan digunakan untuk contest. So kalau tambah tolak, jumlah hadiah untuk contest akan datang adalah RM100. Pada mulanya aku ingatkan hendak cari 2 pemenang untuk contest ini 50-50, tetapi bila aku pikir contest akan datang bukanlah susah sangat, so aku putuskan untuk buat hadiah dalam bentuk topup untuk 10 orang. Kira ada 10 pemenang la, dengan nilai topup RM10. Ok la tu kan, kemungkinan untuk anda dapat pun lebih tinggi.:)

Dan pemenang juga akan ditawarkan untuk meletakkan banner secara percuma secara sebulan di blog tersebut..

Apa pandangan anda.?


Suka entri ini.?

17 comments:

Azura Ani Salaim on August 12, 2010 at 1:06 PM said...

Suka-suka, bila start tu? winkwink!

SABUN on August 12, 2010 at 1:52 PM said...

tak sabaq nak tengok blog bru unwanted.pakai domain .com pulak ke?

nazrul AZIZ on August 12, 2010 at 2:08 PM said...

stujuuuuuuuuu
bila nk wat??

Nasir Bravo on August 12, 2010 at 4:25 PM said...

suka bangat,,,usah repot-repot kok,bgtau aja apa contestnya dong..hahaha

fitri on August 12, 2010 at 6:58 PM said...

ai...ni yang macam nak join ni..hahha

Anip™ on August 12, 2010 at 7:23 PM said...

wah..ok gak kontest tu..
t boleh aku join..haha

Haru on August 12, 2010 at 10:53 PM said...

aku nk join jd sponsor leh xbro..aku pn baru launch blog wp baru...

www.cdiqlife.com

noreed on August 12, 2010 at 11:21 PM said...

wah mesti blog baru ade domain sendiri ni. Bila nak potong riben ni? Newbie bleh joint contest tu ke?

p/s:tq dtg ziarah ke blogku yg masih baru itu.

PEJUANG KESENIAN EXTREME on August 13, 2010 at 1:12 AM said...

best bro...
jangan lupa inform..

Privacy_Resident on August 13, 2010 at 3:40 AM said...

Hoho.. Jangan lambat2. Gua tak sabar. *tetiba comment hari ni. Biasanya baca je ;)

Satio - Telefon Bimbit gua terbaru ;)

etomyam on August 13, 2010 at 7:25 PM said...

wokeh, udah bersedia ni hehe :D

misz myza on August 13, 2010 at 8:12 PM said...

contest??? mau2 join.. jgn ssh sgt contest 2 nnti ek..hahhahahha..

Azwan@Mr Money on August 14, 2010 at 12:18 PM said...

wah, cam best jer..

visit me back:-

http://azwansalleh.blogspot.com/2010/08/perarakan-panji-panji-fka.html

unwanted on August 14, 2010 at 2:54 PM said...

Thanx suma..
nnt dah kuar contest aku inform korang suma..:)

Mazru Majid on August 16, 2010 at 2:48 AM said...

salam..

nak join!ekekkee

http://koianakpahang.blogspot.com

FatinSyahirah on August 16, 2010 at 6:00 AM said...

ape contestnya??

lumut esoklusa on August 28, 2010 at 12:44 PM said...

kalau saya mng..saya nak topup yang kat sini punye..boleh??hehe

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted