Saturday, August 14, 2010

Blog Baru Akan Muncul Adalah...


Best. Apa yang anda pikirkan apabila anda diberi perkataan ini.? Mungkin anda pikir sesuatu yang membuatkan anda ketawa, mungkin juga sesuatu yang membuatkan anda mahukan lagi pada masa akan datang, mungkin juga sesuatu yang tidak pernah anda ketahui/tengok sebelum ini atau mungkin juga kita pernah tengok tetapi kita tidak kisah untuk tengok lagi. Kerana 'best' adalah sesuatu yang subjektif.

Itu mukhaddimah untuk entri kali ini juga merangkap entri untuk memperkenalkan sebuah blog baru yang akan muncul dalam dunia blogosphere dalam masa terdekat ini.

1


Sebelum ini aku ada buat entri bagitahu hendak publish blog baru dan juga contest. Oleh itu untuk entri ini kita tumpukan kepada blog baru dahulu, entri akan menyusul adalah contest.:)

Anda hendak tahu apakah blog baru ini..?
Oleh itu, dengan gembiranya aku hendak bagitahu bahawa blog baru yang akan muncul adalah........

Ohbest.blogspot.com


Seperti yang diberitahu di atas, inilah blog yang akan muncul dalam masa terdekat. Dan buat masa ini, blog ini masih belum ada entri yang 'betul' lagi. Kerana apa.? Sebab itu contest akan diadakan dalam masa terdekat.:)

Bercerita tentang blog ini, sebenarnya url blog ini aku sudah dapat dalam bulan Februari, cuma tidak berkesempatan sangat untuk uruskan. sekarang ada cuti sikit, so sempatlah aku edit mana yang termampu.

Mungkin anda juga sedia tahu perkataan 'oh' mendapat tempat sekarang ini diblogosphere. Kalau tidak silap aku dimulakan dengan ohbulan, kemudian diikuti ohartis,ohtidak,ohislam dan pelbagai lagi oh. Dan bernasib baik juga aku kerana ketika ketika aku mencuba ohbest, masih tiada blog menggunakan nama ini. So apa lagi, terus aku ambil.:)

Untuk template yang aku guna untuk ohbest ini, sebenarnya coding dia pelik sikit. Susah aku nak paham. Itu pun ada beberapa masalah yang masih tidak selesai. Tetapi masalah minor lagi. Yang penting paparan depan, font, gambar berfungsi dengan betul.:)

Apabila aku sudah publish url blog ini, semestinya sudah terbayang dalam pikiran anda bagaimanakah contest akan datang akan dibuat bukan.?
Anda mungkin sudah boleh bersedia, tetapi anda masih lagi perlu tahu apakah syarat-syarat untuk contest akan datang..:)

Selamat datang ohbest.blogspot.com ke blogsophere, dan kepada pengunjung, tunggukan contest serta syarat-syarat pada entri akan datang..:)

p/s: korang pun boleh bajek yang contest mesti senang je kan..:)


Suka entri ini.?

3 comments:

Azura Ani Salaim on August 14, 2010 at 2:36 PM said...

ya, tak sabar tunggu ni!

Anip™ on August 14, 2010 at 3:23 PM said...

huhu..oh blog bru...hehe

Á©hØy on August 14, 2010 at 3:41 PM said...

oh yeke. bila.

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted