Thursday, September 09, 2010

Salam Aidilfitri Semua


Hari yang ditunggu-tunggu selepas sebulan berpuasa bakal menjelma. Sekarang ini semua bercakap tentang raya. Baju raya, langsir raya, kasut raya dan macam-macam lagi. Kalau di bazar ramadan tu, memang bersesak la dengan orang ramai.:)

Ketika aku menaip entri ini, aku tengah dalam persiapan untuk balik ke kampung. Rasanya mungkin ini entri terakhir sebelum kembali pada hari isnin nanti. Kerana rasanya semua orang akan kurang berinternet apabila bersempena raya nanti. Ye la takkan hari raya korang nak mengadap internet berblogging. Pergi la melawat kawan² alam realiti anda, dan tinggalkan internet seketika.:)

Oleh itu, bersempena dengan kesempatan yang ada ini, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua umat Islam yang berada di mana jua, terutamanya kepada pengunjung blog aku ini. Maaf dipinta jika ada entri-entri aku yang terkasar bahasa, tersilap perkataan yang mungkin menguris hati sesiapa.



Semoga hari raya ini membawa seribu satu kegembiran dan makna kepada semua. Mana-mana yang beli baju baru pastikan semuanya dipakai, jangan simpan untuk raya tahun depan.:) Tapi baju melayu aku pakai yang tahun lepas je. Elok je lagi baju melayu aku tu, cuma beli tshirt je tahun ni.:). Satu lagi makan hari raya nanti klu pergi rumah sesiapa makan je puas², balik rumah jangan lupa minum air masak banyak²..:)

Dan juga peringatan kepada diri sendiri dan kepada yang lain yang balik ke kampung, berhati-hatilah apabila pulang ke kampung, dan kembali dari kampung nanti. Ingatlah orang yang tersayang dan yang penting ingatlah tentang diri sendiri.

Selamat Hari Raya Semua..:)

p/s: Blog OhBest akan update seperti biasa kerana aku dah buat autopost, setiap hari satu entri sehingga 15hb.:)


Suka entri ini.?

5 comments:

Anip™ on September 9, 2010 at 1:56 AM said...

salam aidilfitri...hehe

SABUN on September 9, 2010 at 1:57 AM said...

selamat hari raya.
ampun maaf dipinta.
semoga gembira hendaknya.

~kuyam~ on September 9, 2010 at 2:03 PM said...

uih...byk pesanan raya..selamat hari raya ok :)

sunglasses on September 15, 2010 at 9:50 AM said...

selamat hari raya
semoga apa2 kesalahan dapat dimaafi

unwanted on September 19, 2010 at 4:27 PM said...

Selamat hari raya suma.
walaupun balas komen lambat.:)

Post a Comment

Setiap komen anda amatlah dihargai.:)

Banner X-Change

aizuddin.com

.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Edited by Unwanted